حزب کارگر آرژانتین سالگرد تأسیس پ.ک.ک را تبریک گفت

حزب کارگر آرژانتین (Partîdo de Trabajadores) در پیامی کتبی چهل‌ویکمین سالروز تأسیس حزب کارگران کوردستان را تبریک گفت.

در پیام حزب کارگر آرژانتین آمده است:"ما به موسس پ.ک.ک مبارز بزرگ عبدالله اوجالان، که ٢٠ سال است به ناحق در حبس بسر می‌برد درود می‌فرستیم."

حزب کارگر آرژانتین می‌افزاید:"خاطرنشان می‌کنیم در کنار خلق کورد که برای طبقه کارگر و آفرینش جامعه بدون خشونت و استعمار مبارزه می‌کند جای گرفته‌ایم. مبارزان کورد که هر روز انقلاب زنان و خلق‌ها را گسترش می‌دهند برای ما بسیار ارزشمند، حماسه‌وار و مثال‌زدنی است. زنان دهها سال صبر پیشه کردند و با رنج خود علیه پدرسالاری، علیه حاکمیت اسلامی و دولت فاشیست ترک ایستادگی کردند و پیشانهنی انقلاب را بر عهده گرفتند. ما یاد و خاطره سکینه جانسر از بنیانگذاران پ.ک.ک و رفقای وی لیلا و فیدان را که از سوی عوامل دولت ترکیه به قتل رسیدند گرامی می‌داریم.

ما همچنین به بنیاگذار پ.ک.ک مبارز بزرگ عبدالله اوجالان، که به مدت ٢٠ سال به ناحق در حبس بسر می‌برد درود می‌فرستیم. شما، تمامی خلق و ما نیز برای آزادی می‌جنگیم. پیروزی کوردستان به پیروزی ما می‌انجامد."

حزب کارگر آرژانتین در ادامه بیانیه خود وحشیگری ارتش رژیم تبهکار ترکیه را رسوا کرده و به مقاومت نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ درود فرستاده است.