حملات توپخانه‌ای دولت ترک به روستاهای گری سپی و عین عیسی در ماه رمضان

دولت اشغالگر ترک حملات هوایی و زمینی خود را به ساکنان روستاهای گری سپی و عین عیسی سرعت بخشیده است. رژیم ترک زیان فراوانی به منازل و مزارع روستائیان وارد نموده است.

جهان در حال مبارزه با ویروس مرگبار کروناست ولی رژیم فاشیست ترک حمله به مناطق شمال و شرق سوریه را ادامه می‌دهد.

ارتش ترک ساکنان روستاهای گری سپی و عین‌ عیسی را هدف حملات خود قرار داده است. در این حملات خسارت فراوانی به مزارع گندم و خانه‌های روستائیان وارد شده است.

"رژیم ترک از جان ما چه می‌خواهد"

دولت ترک حوالی عصر ۴ مه (١۵ اردیبهشت) روستای زنوبیا از توابع گری سپی را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد. در این حمله زیان فراوانی به مزارع گندم و جو وارد شد.

ساکنان روستای زنوبیا اعلام می‌کنند که حملات توپخانه‌ای ترکیه زنان و کودکان روستا را به شدت نگران کرده است.

محمد احمد یکی از ساکنان این روستا می‌گوید:"دولت ترک همیشه روستای ما را آماج حملات توپخانه‌ای قرار می‌دهد. ما در این روستا همه غیرنظامی هستیم. چندین خانواده در این روستا زندگی می‌کنند. ترکیه بدون وقفه به ما ضرر می‌رساند. شما خود شاهد هستید که ارتش ترک چگونه خانه‌ها و مزارع ما را هدف آتش توپخانه‌ قرار می‌دهد."

فاطمه احمد نیز با بیان اینکه هنوز نمی‌دانند که هدف رژیم ترک از این حملات وحشیانه چیست می‌افزاید:"در هر حمله نمی‌دانیم به کجا پناه بریم، مرکز روستا را هدف آتش توپخانه قرار می‌دهند. محل اسکان روستائیان را توپباران می‌کنند. من از ترس به خانه‌ی همسایه‌ها پناه می‌برم. در این ماه رمضان هم روستای ما را توپباران می‌کنند. اجازه نمی‌دهند در خانه خویش به زندگی ادامه دهیم."