خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

حملات گریلایی به اشغالگران در برادوست و آمَد

ه.پ.گ اعلام کرد، نیروهای گریلا در خاکورک و لیجه علیه نیروهای نظامی دولت اشغالگر ترکیه علمیات‌هایی را انجام دادند.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات‌های نیروهای گریلا اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:

در تپه شهید ساریا ۳ ارتشی کشته شدند
   "در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان علیه تحرکات اشغالگرانه که در عرصه خاکورک و پارتیزان ادامه دارد، ساعت ۱۷:۴۰ روز ۲ سپتامبر/ ۱۱ شهریور در تپه شهید ساریا عملیاتی را به انجام رساندند. نیروهایمان ضربات مهلکی را به سنگر و استحکامات واقع بر تپه وارد ساخته و مقر دشمن منهدم شد. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ ارتشی کشته شدند. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرده و بالگردهای نظامی منطقه ارموش را هدف حملات راکتی قرار دادند. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشت.

پاتک گریلایی علیه یگان مخفی
   روز ۲۰ آگوست/ ۲۹ مرداد نظامیان ارتش اشغالگر ترکیه در مثلث مابین مناطق گِزان، رودخانه الکا و چوکان در منطقه لیجه در آمد مستقر شده و اقدام به کمین‌گذاری کردند. نیروهایمان یگان مخفی که اقدام به کمین‌گذاری کرده بود را تحت نظارت قرار داده و در ساعت ۱۹ همان روز عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضربات سختی بر نظامیان دشمن وارد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد. کمین‌گذاری نظامیان در منطقه ادامه دارد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشت.

در منطقه کماه در ارزنجان ۳ گریلا به شهادت رسیدند
   روز
۱۱ آگوست / ۲۰ مرداد ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه کماه در ارزنجان با کمک بالگردهای نظامی و پهبادهای تجسسی تحرکات نظامی را آغاز کرد. ارتش اشغالگر ترکیه در روزهای ۱۱،۱۲ و ۱۳ آگوست / ۲۰،۲۱ و۲۲ مرداد به بمباران منطقه پراخته و میان نیروهایمان و اشغالگران درگیری رویداد. در نتیجه‌ی این درگیری تعداد بسیاری از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند. در برهه‌ی این تحرکات ۳ تن از رفقایمان با قهرمانی علیه دشمن پیکار نمودند و به شهادت رسیدند. تحرکات در منطقه تا روز ۲۹ آگوست/ ۷ شهریور ادامه داشت. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی مشخصات رفقای شهیدمان به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند."