حمله به کاروان خودروهای زرهی ترکیه: ۱۳ ارتشی از پای درآمدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در منطقه چله از توابع جولمرگ علیه کاروان خودروهای نظامی ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. ه.پ.گ اعلام کرد، خودرو زرهی از نوع کبری منهدم و ۱۳ ارتشی کشته شدند

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات‌های نیروهای گریلای علیه ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

   متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:
​​​​​​​   "در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در این چهارچوب؛

​​​​​​​   ساعت ۱۱:۱۵ روز ۲ سپتامبر/ ۱۱ شهریور نیروهایمان علیه اشغالگرانیکه بر تپه کوردینه در منطقه چله در جولمرگ مستقر شده بودند عملیاتی را به انجام رساندند. به شکلی سنگر و استحکامات دشمن هدف قرار گرفت، از تعداد کشته و زخمی اطلاعاتی بدست نیامد.

کاروان خودرهای نظامی در تپه خرگل هدف قرار گرفتند​​​​​​​
   نیروهایمان در همان روز علیه کاروان خودروهای نظامی ارتش اشغالگر ترکیه که به سوی تپه خرگل در حرکت بودند عملیاتی را به انجام رساندند. نظامیان و خودروهای این کاروان هدف قرار گرفتند. در این عملیات خودرو زرهی از نوع کبری منهدم، ۱۳ ارتشی کشته و ۳ تن زخمی شدند. پس از عملیات در ساعت ۱۶ ارتش اشغالگر ترکیه بدون وقفه منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و با تعداد بسیاری خودرو زرهی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد."