دختر ٨ ساله‌اش را مورد تجاوز قرار دادند و وادارش کردند هولیر را ترک کند

متجاوزان هفته‌ی گذشته توسط دادگاه هولیر به بهانه‌ی نداشتن مدارک کافی جرم همگی آزاد شده‌اند و این در حالیست که پدر کودک مورد تجاوز قرار گرفته بارها اعلام کرده است که مسئولین پ.د.ک در پشت پرد‌ه‌ی این جنایت دست دارند.

لقمان اسماعیل پدر دختر خردسال (٨ ساله‌)ای است که مورد تجاوز قرار گرفت. با آزاد شدن متجاوزان، علی رغم آنکه حقش پایمال شده است، اما اکنون یک مسئول پ.د.ک و رئیس پلیس هولیر که او نیز عضو حزب پ.د.ک می‌باشد، با اتهام «افترا» از وی شکایت کرده‌اند، او نیز مجبور شده هولیر زادگاه خود را ترک کند و به سلیمانیه برود. وکیل وی می‌گوید که وی را حتی تهدید به مرگ کرده‌اند.

ل.لقمان (٨ ساله) ساکن هولیر در ۴ مارس ٢٠١٩ از سوی دو مرد با همکاری دو زن مورد تجاوز قرار گرفت، متهمین در ۱۴ آوریل ٢٠١٩ دستگیر شدند اما پ.د.ک دو ماه بعد آنان را رها کرد. پس از انتشار این خبر و تبدیل شدن به صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مسئولین اعلام کردن که متهمان دوباره دستگیر شده‌اند.

متهمین پرونده هفته‌ی گذشته توسط دادگاه هولیر به بهانه‌ی نداشتن مدارک کافی جرم همگی آزاد شده‌اند و این در حالیست که پدر کودک مورد تجاوز قرار گرفته بارها اعلام کرده است که مسئولین پ.د.ک در پشت پرد‌ه‌ی این جنایت دست دارند. علاوه بر این، پدر و دختر خردسال توسط متهمین و مسئولین پ.د.ک تهدید شده و آنها مجبور به ترک هولیر شده‌اند.

هریم رفعت وکیل مدافع این دختر خردسال می‌گوید، به دلیل تهدید به مرگ، لقمان و دخترش به ناچار هولیر را ترک کرده و به سلیمانیه رفته‌اند. هریم به روژ نیوز گفت:  کسانی که وی را تهدید کرده‌اند مسئولین حکومتی هستند و افرادی قدرتمند و با نفوذ می‌باشند. اگر آنها با نفوذ نبودند و کسانی در پشت پرده پشتیبان آنها نمی‌بودند، چگونه حق این دختر خردسال پایمال شده و علاوه بر آن پدرش نیز به مرگ تهدید شده است؟

این وکیل می‌گوید، اگر حکومت بخواهد مجرمی را پیدا کند، طی چند روز این کار را انجام می‌دهد و مجرم را دستگیر کرده و حتی اعترافاتش را از تلویزیون پخش می‌کند، اگر هم در جنایتی قصد دستگیری مجرمان را نداشته باشند، آنگاه به مانند «پرونده‌ی ل» عمل خواهند کرد.


منبع: rojnews