در «جنگ هفتانین» ضربات سنگینی بر ارتش اشغالگر ترکیه وارد می‌شود

عملیات انقلابی جنگ هفتانین ادامه دارد. گریلاهای ه.پ.گ/ یژاستار در چهارچوب عملیات انقلابی «جنگ هفتانین» در تپه‌ی پارتیزان ضربه‌ی سنگینی به ارتش ترکیه وارد کردند.

گریلاهای ه.پ.گ / یژاستار ۱۳ ژانویه در منطقه‌ی هفتانین در تپه‌ی پارتیزان عملیات موفقی انجام دادند. مبارزان آزادی علیه ارتش اشغالگر ترکیه مقاومتی تاریخی انجام دادند. در مقابل این مقاومت هم ارتش ترکیه که از بازمانده‌های تبهکاران داعش و سربازان مزدور وحقوق بگیر تشکیل شده است، توانایی مقابله ندارند به همین دلیل در عملیات گریلاها متحمل ضربات و خسارات سنگین می‌شوند. هر چند از راه رسانه‌ها و جنگ ویژه تلاش می‌کنند حقایق را پنهان کنند اما در بسیاری از تصاویر حقایق آشکار می‌شوند و سربازهای اشغالگران بدون آنکه پشت سرشان را نگاه کنند از تپه‌های کوردستان فرار می‌کنند.

با تمام توان «جنگ هفتانین» را به پیروزی میرسانیم

آرین قامیشلو گریلای یژاستار که در عملیات تپه‌ی پارتیزان شرکت کرده است، می‌گوید، "من با تمام توانم تلاش می‌کنم پاسخ دشمن را بدهم. با تمام توانمان در جنگ هفتانین شرکت نموده‌ایم، تا انتقام خون شهدایمان را بگیریم. تا پایان مقاومت می‌کنیم و عملیاتهایمان موفق خواهند بود."

۵ سرباز کشته شدند و تعدادی اسلحه و انبار مهمات به دست آمد

همچنین آگر هزخ گریلای ه.پ.گ که در عملیات شرکت کرده است در مورد آن گفت، " ۱۳ ژانویه در تپه‌ی پارتیزان عملیاتی موفق انجام شد و در نتیجه ی آن ۵ سرباز اشغالگر کشته شد و تعداد زیادی ابزار نظامی، ۲ کلاشینکوف، نارنجک و گلوله به دست آمد."

گریلا هزخ در ادامه‌ی سخنانش گفت، "در چهارچوب عملیات انقلابی جنگ حفتانین در ۱۳ ژانویه عملیاتی انجام شد. عملیات بسیار موثر بود و به سربازهای ترک که در تپه‌ی پارتیزان مستقر شده بودند حمله کردیم. با اسلحه فردی و نارنجک، رفقایمان وارد سنگرهای دشمن شدند و به شیوه‌ای موثر آنها را هدف قرار دادند و ۵ جنازه‌ی سربازهای دشمن را با چشم خود دیدند. در این عملیات ۲ کلاشینکف، مقداری ابزار نظامی، یک نارنجک با نام بایرام گونای و تعدادی دیگر وسایل نظامی بدست آمد. در زمان عملیات سربازهای ترک از ترس پا به فرار گذاشتند اما نتوانستند از دست کریلاها نجات یابند."

اجازه نمی‌دهیم اشغالگران در کوردستان زندگی کنند

هزخ همچنین اعلام کرد، گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار با اسلحه‌ی فردی وارد سنگرهای دشمن می‌شوند. او در ادامه گفت، "جنگ هفتانین باید مانند نامش باشد و غیر از پیروزی هیچ نتیجه‌ای قابل قبول نیست. جنگی بزرگ در هفتانین در حال انجام است. ما در هفتاتین دولت ترکیه را شکست خواهیم داد. ما اجازه نمی‌دهیم دولت ترکیه به راحتی در کوردستان بماند. ترکیه باید تاوان قتلعام‌ها را بدهد. در هفتانین انتقام خلق و شهدایمان گرفته خواهد شد."