دو سرباز ارتش ترک در چله از پای درآمدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در منطقه چله استان جولمرگ علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی این علمیات‌ ۲ ارتشی کشته و ۲ تن زخمی شدند.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا و حملات هوایی ارتش اشالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:
   "در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان ساعت ۱۲:۳۰ روز ۲۸ آگوست/۶ مرداد علیه خودرو نظامی ارتش اشغالگر ترکیه در راه مابین تپه شهید گلبهار و شهید زکیه در منطقه چله در جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. ضرباتی موفق به خودرو دشمن وارد شد که در نتیجه‌ی آن خودرو منهدم، ۲ ارتشی کشته و ۲ تن زخمی شدند. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشت.

حملات هوایی   
   ساعت ۱۳ و ۱۴ روز ۲۹ آگوست/ ۷ مرداد هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه حومه روستای سیاته، گوزه، شِرانه در عرصه گاره در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است. "