سه نظامی ترکیه در هفتانین و مردین به هلاکت رسیدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در مناطق هفتانین و مردین عملیات‌های انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات‌ها ٣ نظامی رژیم اشغالگر ترک به هلاکت رسیدند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه ه.پ.گ به شرح زیر است:

"سوءقصد در تپه‌ی کنفرانس هفتانین

روز ١٢ آوریل در چارچوب کارزار «جنگ هفتانین» در منطقه هفتانین از توابع مناطق حفاظت شده مدیا نیروهایمان علیه نظامیان اشغالگر ترک مستقر در تپه‌ی کنفرانس عملیاتی را به انجام رساندند. یک نظامی دشمن از سوی تک‌تیراندازانمان هدف قرار گرفته و کشته شد.

کشته شدن دو نظامی در باگوک

ارتش اشغالگر ترک در عرصه شهید مروان در منطقه باگوک استان مردین به منظور کنترل منطقه اقدام به کمین‌گذاری با بکارگیری دوربین‌های مداربسته کرده‌اند. نیروهای ما منطقه را تحت نظر قرار داده و در چارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر روز ۶ آوریل علیه یگانی از نیروهای دشمن را در عملیاتی انفجاری هدف قرار دادند. در این عملیات دو نظامی دشمن کشته شده و دو تن دیگر زخمی شدند. دشمن اجساد کشته و زخمی‌هایش را از با هلی‌کوپترهای سیکورسکی از منطقه خارج کرد. یگان عملیاتی ما در سلامتی کامل به محل انجام وظایف خویش بازگشتند."

در حمله هوایی به زینی ورتی سه گریلا شهید شدند

مابین ساعت ١١:٣٠ تا ١٢:٣٠ روز ١۵ آوریل هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک عرصه زینی ورتی در کاروخ از توابع مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در بمباران مذکور سه رفیقمان به شهادت رسیدند. هویت رفقای شهید در اطلاعیه‌ای جداگانه به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

همچنین ساعت ١۴ همان روز هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترکیه عرصه کونیشکا در منطقه زاپ را بمباران کردند. در این حمله زیانی به نیروهای ما وارد نشده است."