شورای مخمور: استقامت کرده و تسلیم نمی‌شویم

حجی کاچان رئیس مشترک شورای خلق دمکراتیک کمپ پناهجویان شهید رستم جودی در مورد حملات هوایی به مخمور اعلام کرد، "یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. ما مقابله کرده و تسلیم نمی‌شویم."

جنگنده‌های دولت اشغالگر ترکیه ساعت ۰۰:۰۰ اطراف کمپ پناهجویان شهید رستم جودی(مخمور)، کوهستان قره‌چوخ، منطقه‌ی مشته نور، شنگال و مناطق حفاظت شده‌ی مدیا را بمباران کردند.

حجی کاچان رئیس مشترک انجمن خلق دمکراتیک مخمور در مورد حملات به مخمور اعلام کرد؛"خلق مخمور با حملات اشغالگران ترکیه غریبه نیستند. در زندگی در آوارگی و پناهندگی قربانیان بسیاری داده‌اند. تاکنون در مقابل همه‌ی حملات ایستادگی کرده و مقاومت نموده‌اند و این حملات نتوانسته‌اند ما را به عقب‌نشینی وادارند. ما از اینجا از همه‌ی خلق کورد و دوستانمان اعلام می‌کنیم که ما با پشتیبانی آنها ایستادگی کرده و تسلیم نخواهیم شد. دشمن هر چقدر حملات غیر اخلاقی و وحشیانه‌اش را ادامه دهد، خلق ما هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد. این حملات به مانند همیشه اراده، باور و اعتقاد ما به رهبر آپو و شهدا را افزایش می‌دهد. ما این حملات و آنهایی را که در این حملات با ترکیه همکاری می‌کنند را محکوم می‌کنیم".

کاچان در پایان یادآور شد، آنها هرگز اجازه نمی‌دهند تحریمها و حملات آنها را به زانو در آورد و بدون شک مقاومت مخمور پیروز خواهد شد.

منبع: rojnews