ضربه‌ی مهلک گریلاهای کوردستان؛ ٣٠ ارتشی ترکیه کشته شدند

نیروهای گریلا در چهارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین عملیاتی انقلابی را به انجام رساندند. در این عملیات ٧ سنگر و ٣ محل اختفای اشغالگران به تمامی منهدم شدند. دست‌کم ٣٠ اشغالگر به هلاکت رسیدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در بیانیه‌ای از تداوم عملیات نیروهای خود در جنگ هفتانین خبر داده است.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

هفت سنگر و ٣ مخفیگاه تخریب شدند

"نیروهایمان با پیشاهنگی نیروهای یژاستار در چهارچوب گرامیداشت سالروز شهادت بریتان ساعت ١۴ روز ٢۵ اکتبر در تپه کنفرانس و سیسر منطقه هفتانین عملیاتی گسترده را به انجام رساندند. این حمله از هشت محور علیه سنگرها و مخفی‌گاههای دشمن در تپه کنفرانس و سیسر صورت گرفت. نیروهای ما وارد سنگرها و مواضع دشمن شدند. ٧ سنگر و دو مخفیگاه در تپه کنفرانس و یک مخفیگاه دیگر در سیسر به کنترل نیروهایمان درآمدند. در این عملیات انقلابی مواضع دشمن یکی پس از دیگری امحا شدند، حداقل ٣٠ نظامی دشمن شده و تعداد بیشتری زخمی شدند. ارتش اشغالگر ترک پس از این عملیات پیروزمندانه منطقه را آماج حملات توپخانه‌ای، خمپاره‌ای و راکتی قرار داد.

در این عملیات ۴ تن از رفقای ما که با قهرمانی جنگیده و در کنترل مواضع دشمن جای گرفتند به شهادت رسیدند. مشخصات رفقای شهید را در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر خواهیم کرد.

خودرو راهسازی منهدم شد

ساعت ١۵:١۵ روز ٢۴ اکتبر نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید روناهی علیه خودرو راهسازی ارتش ترک که در حال احداث جاده میان پایگاههای میرگه و موسکا در شمذینان استان جولمرگ بود عملیاتی را به انجام رساندند. خودرو یادشده به تمامی منهدم شده و کشته شدن یک ارتشی ترک قطعی شده است."