عملیات گریلایی در آواشین، چلی و خاکورک

نیروهای گریلا در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا روز ١۵ ژوئن علیه اشغالگران در آواشین، چلی و خاکورک عملیات‌هایی را ترتیب دادند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات گریلایی بر علیه ارتش اشغالگر ترک خبر داده است.

در اطلاعیه آمده است:

"نیروهای یژاستارمان ساعت ٩:٣٠ روز ١۵ ژوئن (دیروز) علیه نظامیان ارتش اشغالگر ترک مستقر در تپه خودی در آواشین عملیاتی را به انجام رساندند و مواضع دشمن را در هم کوبیدند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن خبر موثقی در دست نیست.

ساعت ١۵:٢٠ همان روز نیروهای یژاستار علیه اشغالگران مستقر در تپه خره‌گُل واقع در بخش چلی استان جولمرگ عملیاتی ترتیب دادند و مواضع دشمن را هدف قرار دادند. شمار تلفات دشمن در این عملیات در دست نیست.

ساعت ١٩ همان روز نیروهای ما در منطقه خاکورک واقع در مناطق حفاظتی مدیا نظامیان دشمن را در تپه‌ی شهید درویش هدف قرار دادند. در این عملیات استحکامات دشمن در هم کوبیده شد، شمار دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست."

ه.پ.گ در ادامه از بمباران عرصه دشتا کافیا در منطقه گاره از سوی جنگنده‌های ارتش اشغالگر ترک در ساعت ٠٠:٠۵ نیمه شب ١۵ ژوئن خبر داده و می‌گوید که در این حملات هیچ زیانی به نیروهای آنان وارد نشده است.