عملیات گریلایی در خاکورک و هفتانین

نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار علیه تحرکات اشغالگرانه‌ی ارتش ترکیه در خاکورک و هفتانین عملیات‌هایی را به انجام رساندند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات نیروهای گریلا علیه تحرکات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:

   " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان در ساعت ۱۷:۴۰ روز ۷ سپتامبر/ ۱۶ شهریور علیه تحرکات اشغالگرانه در خاکورک واقع در مناطق حفاظتی مدیا علیه نیروهایی که در نزدیکی تپه شهید ساریا مستقر شده بودند عملیات تک تیراندازی انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات یک ارتشی کشته شد. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه منطقه اطراف را بدون وقفه هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و با کمک بالگردهای سیکورسکی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد.

  یگان دشمن در هفتانین هدف قرار داده شد

  ساعت ۱۲:۲۰ روز ۵ سپتامبر نیروهایمان علیه تحرکات اشغالگرانه‌ درعرصه هفتانین در مناطق حفاظتی مدیا، در نزدیکی تپه سیسر یگان دشمن را هدف قرار دادند. ضربه‌ای موفق به دشمن وارد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

  در حمله‌ی هوایی روز ۴ سپتامبر یک گریلا به شهادت رسید

  در اطلاعیه‌ی روز ۶ سپتامبر/ ۱۵ شهریور اعلام کرده بودیم که ۲ تن از رفقایمان در نتیجه‌ی حملات هوایی روز ۴ سپتامبر/۱۳ شهریور در هفتانین واقع در مناطق حفاظتی مدیا به شهادت رسیده‌اند. در این حمله یکی از رفقایمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشت، رفیق خبات جوانرو به شهادت رسیده است.

  مشخصات رفیق شهیدمان بدین شرح است:

   نام: میثم سعیدی

   کد سازمانی: خبات جوانرو

   محل تولد: جوانرو

   نام مادر – پدر: فرشته – محمد علی

   زمان و مکان شهادت: ۴ سپتامبر/ ۱۳ شهریور هفتانین

  خبات جوانرو سال ۱۹۹۵ در شهر جوانرو در شرق کردستان چشم به جهان گشود. در سنین جوانی شاهد سیاست‌های انکار و نابودی علیه خلق کرد بوده و در سال ۲۰۱۴ به صفوف گریلا پیوست. رفیق خبات بر اساس وابستگی عمیق، مسئولیت‌های خود را به انجام رساند. وی درطی آموزش‌های ایدئولوژیک و نظامی به گریلای موفق زمانه مبدل گردید. با فلسفه‌ی زندگی آزاد رهبر آپو یکی گشته و به مبارزی فدایی مبدل گشت. تا لحظه‌ی شهادت برای آزادی خلق کردستان پیکار نمود.

  مراتب تسلیت خویش را درابتدا به خانواده‌ی رفیق خبات جوانرو و تمامی خلق میهن دوست کردستان اعلام می‌داریم. پیمان می بندیم پرچم آزادی رفیق خبات را به سرافرازی برسانیم. "