عملیات گریلایی در زاگرس و بازید علیه نظامیان رژیم اشغالگر تُرک

بنابر اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در زاگرس و بازید مواضع و استحکامات ارتش اشغالگر ترک را هدف قرار دادند.

در اطلاعیه مرکز خبررسانی ه.پ.گ آمده است:

"نیروهای یژا ستار ساعت ١٢:٣٠ روز ۶ سپتامبر در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه در تپه چارچل عرصه زاگرس عملیاتی را به انجام رساندند. در این حمله مواضع دشمن از فاصله‌ای نزدیک هدف قرار گرفت و سیستم دوربین مدار بسته دشمن به تمامی منهدم شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

ارتش اشغالگر ترکیه در ادامه حملات اشغالگرانه در دمیرکاپی، گلیداغ و چومکی منطقه بازید استان وان درصدد گسترش حملات خود بود که با واکنش نیروهای ما روبرو شد. نیروهای ما در این چارچوب رأس ساعت ۶ روز ٢٧ آگوست نظامیان دشمن را هدف حمله‌ای مرگبار قرار دادند. شمار دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات نیز در دسترش نیست.

ارتش اشغالگر ترک پس از این ضربه سهمگین یگان‌های مخفی را در منطقه مستقر کرده و شب هنگام عقب‌نشینی کرد.

حملات هوایی به مناطق حفاظتی مدیا

هلی‌کوپترهای رژیم غاصب ترک از ساعت ٢٣:۴٠ تا ٠٠:٢٠ روزهای پنجم و ششم سپتامبر منطقه کانیرش از توابع عرصه زاپ در مناطق حفاظتی مدیا را هدف حمله قرار دادند. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."