عملیات گریلایی در هفتانین و جودی

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در هفتانین و کوهستان جودی نظامیان اشغالگر ترک را هدف حمله قرار دادند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در مورد عملیات نیروهای گریلا و حملات اشغالگرانه ترکیه اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"ارتش اشغالگر ترکیه روز ٢٩ آگوست در منطقه ناوسر کوهستان جودی و دری واره واقع در کوهستان جودی استان شرنخ تحرکات اشغالگرانه‌ای را آغاز کرد. نیروهای ما تحرکات دشمن را تحت کنترل قرار دادند و روز ٣٠ آگوست در چارچوب کارزار انقلابی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر عملیاتی را علیه آنان به انجام رساندند. نیروهای ما از فاصله‌ای نزدیک دشمن را هدف قرار دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست.

ارتش ترک ساعت ١٩:٣٠ با کمک هلی‌کوپترهای سیکورسکی اجساد کشته و زخمی‌هایش را از منطقه خارج کرد.

به سبب توپباران کورکورانه دشمن اراضی منطقه دچار حریق شده و آتش‌‌سوزی همچنان ادامه دارد.

ساعت ٢١:۴٠ روز ٣١ آگوست نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین علیه نظامیان اشغالگر ترکیه در تپه کاتُسُل منطقه بکتوریا در هفتانین عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات یک اشغالگر از سوی تک‌تیراندازان ما کشته شد.

همان روز یک سنگر اشغالگران در همین منطقه هدف عملیات نیروهایمان قرار گرفت. در این عملیات موضع دشمن هدف ضربات مهلک نیروهای ما قرار گرفته و منهدم شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات نیز در دسترس نیست.

حملات هوایی جنگنده‌های ارتش متجاوز ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا ادامه دارند. در این چارچوب؛

ساعت ١٣:٣٠ روز ٣١ آگوست تپه سور در منطقه آواشین، ساعت ١۴ منطقه ورخلی در آواشین بمباران شدند.

ساعت ١۴:٢٠ و ١۵ همین روز منطقه کارکر از توابع عرصه زاپ و همچنین تیپا ت و منطقه ساجا بمباران شدند.

ساعت ٩:٣٠ روز ٣١ آگوست ارتش اشغالگر ترک دره‌ رشمی و شهید دلیال در منطقه زاپ را آماج حملات خمپاره و توپخانه‌ قرار داد. آتش‌سوزی ناشی از این حملات همچنان ادامه دارد."