عملیات یگان‌های انتقامی در آمَد و استانبول علیه فاشیست‌های تُرک

یگان انتقامی شهید سورخوین روبوسکی در اطلاعیه‌ای مسئولیت هر دو حمله روز ٢۴ ژانویه به اشغالگران در آمد و استانبول را بر عهده گرفت.

یگان انتقامی شهید سورخوین روبوسکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز ٢۴ ژانویه در منطقه سورِ آمد یک مرکز پلیس را هدف حمله قرار داده‌اند. همچنین در استانبول نیز یک مرکز اقتصادی متعلق به ارتش تبهکار ترکیه هدف عملیات نیروهای آنان قرار گرفته و به آتش کشیده شده است.

بنابر اطلاعیه یگان انتقامی شهید سورخوین اعضای آنان روز ٢۴ ژانویه در بخش سور آمد علیه مرکز پلیس ملک احمد سوریچی عملیاتی را به انجام رسانده‌اند. در این حمله هشت بمب دست‌ساز به داخل ساختمان پرتاب شد‌ه‌اند. انفجار بمب‌های دست‌ساز خسارت بزرگی به ساختمان وارد کرده ولی از تعداد کشته و یا زخمی‌ها خبر دقیقی در دست نیست. این عملیات در یادبود شهیدان خودمدیریتی دمکراتیک سور آمد به انجام رسیده است.

در همین روز یگان‌های یادشده عملیاتی را علیه شرکت بازرگانی وابسته به ارتش تبهکار ترکیه را در بخش اسنیورت استانبول به آتش کشیده‌اند.

یگان انتقامی شهید سورخوین روبوسکی در پایان اطلاعیه خود یادآور شد که به حملات انتقامی خویش ادامه می‌دهد و به حسابخواهی خون‌های به ناحق ریخته مبارزان و پیشاهنگان خودمدیریتی دمکراتیک در برابر رژیم اشغالگر ترک ایستادگی می‌کند.