مادر ۵٨ ساله کرماشانی توسط ماموران شهرداری به قتل رسید

آسیه پناهی نیز به مراه دختر و نوه‌اش می‌خواست مانع تخریب خانه‌اش شود که ماموران شهرداری به شدت وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و بر روی زمین کشیدند

روز سه‌شنبه ٢۹ اردیبهشت ماموران شهرداری منطقه ۳ کرماشان با ضرب و شتم یک مادر ۵٨ ساله و پاشیدن اسپری فلفل به صورت وی موجب مرگ وی شدند.

این مادر کرماشانی که هویت وی "آسیه پناهی" ۵٨ ساله و مادر چهار دختر و ۳ پسر احراز شده است، قصد داشت مانع تخریب منزلش توسط ماموران شهرداری شود که ماموران در حضور نیروهای انتظامی وی را به همراه دختر و نوه‌اش به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

صبح روز سه‌شنبه ساعت ده و نیم ماموران شهرداری منطقه ۳ کرماشان اقدام به تخریب خانه‌های مسکونی شهرک فدک که فاقد جواز بودند، نمودند. آنها با لودر به منطقه رفته و بدون نشان دادن حکم تخریب اقدام به خراب کردن خانه‌های مردم کردند.

آسیه پناهی نیز به همراه دختر و نوه‌اش می‌خواست مانع تخریب خانه‌اش شود که ماموران شهرداری به شدت وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و بر روی زمین کشیده و به صورت وی اسپری فلفل پاشیدند و این در حالی بود که وی مدام فریاد می‌زد که دارای بیماری قلبی می‌باشد.

ساعت مرگ این مادر، ساعت یازده و هشت دقیقه یعنی تقریبا ۴۰ دقیقه پس از ضرب و شتم وی اعلام شده است.

یکی از نزدیکان آسیه پناهی در این زمینه گفت: "هنوز پزشکی قانونی علت مرگ را اعلام نکرده. ماموران شهرداری هم کتکش زدند، هم دخترش را زدند، هم نوه‌اش را زدند، هم خانه‌اش را ویران کردند. با اینکه فریاد می‌زد من ناراحتی قلبی دارم، به من اسپری نزنید، روی آسفالت می‌کشیدندش و به صورتش بارها اسپری زدند. بعد هم نبردندش بیمارستان، بردند اداره خودشان. می‌خواستند ببرندش یک اردوگاهی [بازداشتگاه] که برای معتادان است".

این منبع همچنین گفت: "بعد از مرگ هم ماموران قبول نمی‌کنند که آنها را برای تخریب خانه‌هایشان بازداشت کرده بودند و می‌گویند ما ایشان را بیرون کرماشان گرفتیم و معتاد بوده‌اند. درحالی که او هیچ موادی مصرف نمی‌کرد. نه قرصی نه موادی. این در پزشکی قانونی مشخص می‌شود. آنها فقط می‌خواستند که [ماموران شهرداری] خانه‌اشان را خراب نکنند. به‌صورت غیرانسانی یک زن را به همراه دخترش کتک زدند و کشتند".

یک منبع دیگر همچنین گفت: "دختر و نوه‌اش را هم کتک زدند که دخترش از زانو تا پایین پایش کبود شده. چرا وقتی داد می‌زد که من ناراحتی قلبی دارم به من اسپری نزنید، آنها اسپری زدند. اگر گاز اشک آور نمی‌زدند آسیه فوت نمی‌شد. آسیه به قتل رسیده است."