نیروهای مدافع خلق: دو مزدور و یک اشغالگر کشته شدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در اطلاعیه‌ای از به هلاکت رسیدن ٢ کُنترا در چلی استان جولمرگ و ١ نظامی اشغالگر در هفتانین خبر داده است.

اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) به شرح زیر است:

"دو کنترا کشته شدند

دو کُنترا به نام‌های عارف سلیم و اونور بوزکورت اهل روستای هَشَتی در بخش چلی استان جولمرگ به سبب فعالیت مزدوریگری برای اشغالگران و دست داشتن در شهات پنج رفیقمان مجرم بودند. دو عنصر مذکور عارف سلیم و اونور بوزکورت به سبب جرایم مزوریگری- خبرچینی روز ٨ اکتبر از سوی نیروهایمان به سزای اعمالشان رسیدند.

یک اشغالگر در هفتانین کشته شد

ساعت ١٣:٣٠ روز ١١ اکتبر قناص بدستان ما در چارچوب کارزار جنگ هفتانین در منطقه بکتوریا واقع در عرصه هفتانین یک سرباز اشغالگر ترکیه را به سزای اعمالش رساندند.

ادعای مسئولین رژیم ترک در مورد آتش‌سوزی‌های اخیر دور از واقعیت می‌باشند

مسئولین دولت ترک و رسانه‌های آنان در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌های هاتای و اسکندرون بیانیه‌های صادر کرده و جنبش ما را مسئول دانسته‌اند. هر کسی خوب می‌داند که جنبشمان به عنوان پ.ک.ک علیه اشغالگری، استعمار و غارت در کوردستان و ترکیه مبارزه می‌نماید و بر مبنای مشی دمکراتیک، اکولوژیک و آزادی زن که از سوی رهبر آپو طرح شده است به مبارزه خویش ادامه می‌دهد. نسبت به جامعه و محیط‌زیست دارای حساسیت‌های ایدئولوژیک هستیم، همچنین طبیعت و کوهستان‌های کوردستان بزرگترین دوستان گریلا می‌باشند و سنگرهای اساسی نیروهای ما هستند. بویژه برای محافظت از نیروهای گریلایمان در هاتای و اسکندرون نیاز به جنگل وجود دارد. رژیم فاشیست آ.ک.پ-م.ه.پ جنگل‌های کوردستان را برخلاف موازین اخلاقی به آتش می‌کشد و اجازه اطفای حریق را به خلقمان نمی‌دهد، برای پنهان‌کردن جنایت‌های ضدبشری خود درصدد است مسئولیت آتش‌سوزی جنگل‌های هاتای و اسکندرون را به ما نسبت دهد. ما اعلام می‌کنیم که ادعاها و اظهارات مرتبط با این موضوع دور از واقعیت می‌باشند."