نیروهای مدافع خلق: مقاومت در هفتانین ادامه دارد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در گزارشی از تداوم عملیات‌ نیروهای گریلا علیه اشغالگران در منطقه هفتانین خبر داده است.

در گزارش آمده است:

"روز ١٧ ژوئن یگان نیروهای دشمن که در حال حرکت از تپه شهید بریوان بسوی تپه شهید دارا بود هدف حمله نیروهای ما قرار گرفت. نیروهای ما به شیوه‌ای مؤثر نظامیان دشمن را آماج قرار دادند، تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست. تحرکات دشمن در این منطقه متوقف شد، در همان روز نیروهای ما یک فروند هلی‌کوپتر کبرا را نیز هدف قرار داده و به آن صدمه وارد کردند. این هلی‌کوپتر مجبور به ترک منطقه شد.

ساعت ١۵ روز ٢٠ ژوئن نیروهای ما سربازان دشمن را در تپه شهید سیپان هدف قرار دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست.

از ساعت ٢٢:٣٠ تا ٢٣:٣٠ همان روز هواپیماهای جنگنده دشمن اقدام به بمباران منطقه خانتور و گلیه پساخا کردند. سپس هلی‌کوپترهای ارتش ترک درصدد پیاده کردن سربازان اشغالگر بودند که با پاسخ نیروهای ما مواجه شده و مجبور به عقب‌نشینی شدند. جزئیات بیشتر در این رابطه در روزهای آتی منتشر خواهند شد.

پنجشنبه‌ شب (١٨ ژوئن) هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک اطراف روستای سرگلی در بخش آمیدی استان دهوک را بمباران کردند. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است."