نیروهای مدافع خلق کوردستان؛ ٨ اشغالگر در هفتانین و خاکورک به سزای اعمال خود رسیدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار در عملیات‌های خود در هفتانین و خاکورک علیه نظامیان رژیم غاصب ترک ٨ اشغالگر را به هلاکت رساندند.

مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های نیروهای گریلا را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"هفتانین

ساعت ١٧:٣٠ روز ٢٧ ژوئیه نیروهای ما در تپه کاتوسول منطقه بکتوریا اشغالگران را هدف قرار دادند. در این عملیات مواضع و استحکامات دشمن آماج حمله قرار گرفت. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست.

تک‌تیراندازان یژا ستار ما در ساعات ١۵:٣٠ و ١٧:٢٠ روز ٢٨ ژوئیه در تپه دوپشکا دو عملیات را علیه اشغالگران انجام دادند. شمار دقیق تلفات دشمن در دست نیست.

همان روز تک‌تیراندازان یژاستار مستقر در تپه شهید شیلان در ساعت‌های ١۶:٢٠ و ١۶:۴۵ دو نظامی دشمن را به سزای اعمالشان رساندند.

خاکورک

نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا ساعت ٠٠:٣٠ نیمه شب ٢٩ ژوئیه (امروز) عملیاتی را در علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک مستقر در تپه للیکان در خاکورک به انجام رساندند. در این عملیات دو پناهگاه دشمن منهدم شدند و کشته شدن ۵ نظامی دشمن قطعی شده است.

انتقام خون غیرنظامیان کشته شده از سوی دولت ترک را می‌گیریم

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترکیه ساعت ١۶:٣٠ روز ٢۶ ژوئیه دو خودرو غیرنظامیان را در منطقه بامرنی بخش آمیدی استان دهوک بمباران کردند. در این حملات دو غیرنظامی به نام‌های دلوان شاهین و عبدالله احمد به شهادت رسیدند. میهن‌دوست 'دلوان شاهین' و پیشمرگ نیروهای زیروانی 'عبدالله احمد' عمدا از سوی دشمن مورد حمله واقع شده‌اند. دولت فاشیست ترکیه خلق میهن‌دوست باشور کوردستان را آگاهانه به پ.ک.ک نسبت می‌دهد و در مناطق مسکونی خودروهای آنان را هدف حمله قرار می‌دهد. دولت فاشیست ترکیه عامدانه خلق میهن‌دوست باشور کوردستان را هدف قار داده و غیرنظامیان قربانی را نیز پ.ک.ک‌ای نشان می‌دهد. نیورهای اشغالگر بارها هموطنان غیرنظامی ما را هدف قرار داده و به ده‌ها قتلعام دست زده‌اند. با رسانه‌های جنگ ویژه اخبار دروغ را منتشر می‌کنند. ارتش اشغالگر ترک در تلاش است اینچنین قتلعام‌ها را مخفی کند، همیشه تلاش می‌کند غیرنظامیان کشته شده را به عنوان اعضای پ.ک.ک نشان دهد.

مراتب تسلیت خود را به خانواده این دو هموطن و عموم خلق میهن‌دوست کوردستان ابراز می‌داریم و سوگند یاد می‌کنیم که انتقام خون غیرنظامیان را از دولت ترکیه بگیریم."