نیروهای مدافع خلق: ۵ اشغالگر کشته شدند

در عملیات نیروهای ه.پ.گ و یژاستار علیه اشغالگران در هفتانین و خاکورک کشته شدن ۵ اشغالگر محرز شده است. در منطقه خیزان استان بدلیس هم یک برج مخابراتی منهدم شد.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای از تداوم کارزار انقلابی «جنگ هفتانین» علیه نظامیان اشغالگر ترک در منطقه هفتانین سخن به میان آورده است.

در اطلاعیه آمده است:

"جزئیات مربوط به عملیات نیروهایمان در کارزار «جنگ هفتانین» علیه نیروهای اشغالگر به شرح زیر است؛

حوالی ظهر روز ٢۵ ژوئن نیروهایمان در منطقه گری دوپشکا در هفتانین به سوءقصد علیه اشغالگران دست زده و در این عملیات‌ها سه اشغالگر کشته شدند. همان روز نیروهایمان علیه اشغالگران عملیات‌های دیگری به انجام رساندند، نتایج حملاتی که از سوی یگان‌های ما علیه مواضع دشمن به انجام رسیده‌ است کاملا محرز نشده است.

ساعت ١۵:٣٠ روز ٢۵ ژوئن نیروهایمان علیه نظامیان دشمن که از مناطق شهید شیخموس و شهید مروان بسوی مناطق شهید جودی و شهید درسیم در حال حرکت بودند عملیاتی ترتیب دادند. در این عملیات یگان‌های دشمن هدف حملات سهمگین نیروهای ما قرار گرفت، تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دست نیست. اشغالگران پس از این عملیات اقدام به بمباران گسترده منطقه کردند. در حملات هوایی دشمن یکی از رفقایمان به نام نورجان که قهرمانانه در برابر دشمن جنگیده بود به شهادت رسید.

نیروهای ما علیه نظامیان دشمن که در صدد پیشروی بودند دست به سوءقصد زده و یک نظامی دشمن را کشتند.

همچنین پنج‌شنبه شب (٢۵ ژوئن) ارتش اشغالگر ترک منتقه ششدرا و روستای منه را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرد. روز گذشته در جنگی که در منطقه ششدرا روی داد رفیقمان «زریا» قهرمانانه جنگید و به درجه شهادت رسید.

کشته شدن یک سرباز اشغالگر در للیکان

نیروهایمان در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا ساعت ١٢ روز ٢۵ ژوئن عملیاتی را علیه اشغالگران در منطقه هفتانین به انجام رساندند. تک‌تیراندازان ما یک نظامی دشمن را در ارتفاعات للیکان کشتند.

انهدام برج مخابراتی

ساعت ۶:٣٠ روز ٢۵ ژوئن نیروهایمان برج مخابراتی دشمن را در روستای برجوم از توابع خیزان استان بدلیس منهدم کردند.

جنگ در جودی

روز ٨ ژوئن در دشت سلوپی واقع در دامنه کوهستان جودی استان شرنخ نیروهایمان با ارتش اشغالگر ترک جنگیدند. در این جنگ یکی از رفقا به درجه شهادت نائل شد. یک فرد هم با هویت روژ نیز تسلیم دشمن شده است.

بمباران ساجا

ساعت ٢٣:٣٠ روز ٢۵ ژوئن هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک منطقه ساجا در زاپ از توابع مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کرد. در این بمباران هیچ آسیبی به نیروهام ما نرسیده است."