ه.پ.گ: در هفتانین ارتش ترکیه شکست خورد، ۲۰ نظامی ترک کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ در هفتانین علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی انجام دادند. ه.پ.گ اعلام کرد که در این عملیات حداقل ۲۰ نظامی ارتش ترکیه کشته و دهها تن نیز زخمی شده‌اند.

   مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در مورد عملیات گریلاها در هفتانین علیه ارتش اشغالگر ترکیه و حملات هوایی به مناطق حفاظت شده‌ی خلق، بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است:

   "نیروهایمان ۲۵ آگوست/ ۳ شهریور علیه تحرکات ارتش اشغالگر ترکیه که از روز ۲۳ آگوست / ۱ شهریور در منطقه‌ی هفتانین دست به عملیات نظامی زده بود، عملیاتی متقابل انجام دادند. گریلاهایمان در تپه‌ی پارتیزان ضربه‌ای تاریخی به ارتش ترکیه وارد کردند. علیه تحرکات ارتش اشغالگر ترکیه مقاومتی تاریحی در جریان است.

   نیروهایمان با رویکرد گریلای نوین از منطقه حفاظت می‌کنند و اجازه‌ی پیشروی را به اشغالگران نمی‌دهند.

"در هفتانین ۲۰ سرباز کشته شدند"
   در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است، روز ۲۵ آگوست /۳ شهریور اعلام کردیم که ارتش ترکیه نیروهای خود را در تپه‌ی پارتیزان مستقر کرده و قصد دارند در این منطقه جایی برای خود پیدا کنند. گریلاهای ما روز ۲۵ آگوست/ ۳ شهریور راس ساعت ۱۱:۰۰ یگانهای دشمن را هدف قرار دادند. گریلاها یگانهای دشمن را محاصره کرده و از سه طرف به آنها حمله کردند. درگیری حدود یک ساعت طول کشید. در این عملیات گریلاها ضربه‌ی سنگینی به دشمن وارد کردند. تا آنجایی که مشخص شده است ۲۰ نظامی ارتش ترکیه کشته و دهها تن نیز زخمی شده‌اند. در چند روز آینده جزئیات بیشتری را در مورد این عملیات منتشر میکنیم.

"ارتش ترکیه در مقابل آگاهی و روش جنگ نوین گریلا شکست خورد"
   پس از این عملیات ارتش ترکیه با هلی کوپتر و جنگنده‌هایش تا نیمه شب تپه‌ی پارتیزان را بمباران کرد.

   پس از ضربه‌ای که به ارتش اشغالگر وارد آمد، ارتش اشغالگر ترکیه به تحرکاتش پایان داده و تاکنون پیشروی نداشته‌اند. علی‌رغم داشتن وسایل و ابزار پیشرفته‌ی نظامی ارتش ترکیه در مقابل مهارت و روش نوین مبارزه‌ی گریلا با شکست مواجه شد.

"حملات هوایی"
   روز ۲۳ آگوست /۱ شهریور جنگنده‌های ارتش ترکیه منطقه‌ی قسروک، روز ۲۴ آگوست / ۲ شهریور منطقه ی بکوریا را بمباران کردند. در نتیجه ی بمباران منطقه‌ی بکوریا یک گریلا شهید شد.

   در روزهای آینده مشخصات گریلای شهید اعلام خواهد شد.