ه.پ.گ: هفت سرباز ارتش ترک کشته شدند

عملیات گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار علیه ارتش اشغالگر ترک ادامه دارد، ه.پ.گ می‌گوید که کشته شدن دستکم ٧ ارتشی ترک محرز شده است.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در رابطه با عملیات نیروهای خود علیه ارتش غاصب ترک اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. ه.پ.گ از کشته شدن ٧ سرباز ترک خبر داده است. در اطلاعیه مشخصات چهار گریلای شهید هم اعلام شده است.

   بر پایه‌ی اطلاعیه ساعت ١٧ روز ١٧ سپتامبر/ ٢۶ شهریور یک سرباز ارتش ترک از سوی تک‌تیراندازهای ه.پ.گ در هفتانین کشته شده است. ساعت ١٨ روز ١٨ سپتامبر هم یک سرباز در همین منطقه از سوی تک‌تیراندازها از پای درآمده‌ است.

   روز چهارشنبه (١٨ سپتامبر) در عملیات نیروهای گریلا در تپه شکیف منطقه خاکورک سه سرباز ترک کشته و دو سرباز هم زخمی شده‌اند. همچنین اوایل صبح امروز رأس ساعت ۶:۵٠ یک سرباز ترک از سوی قناصه‌چیهای گریلا در همین منطقه کشته شده است.

   ه.پ.گ سپس از عملیات گریلاهای یژاستار علیه سربازان ارتش ترک در تپه کوردیه منطقه چَله خبر داده و می‌گوید که در این حمله تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

   مرکز اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در ادامه از شهادت یک گریلا در بدلیس و دو گریلا در شرنخ در بمباران‌های هوایی روزهای ١٧ و ١٨ سپتامبر خبر داده و می‌گوید که مشخصات این شهیدان را در اطلاعیه‌های آتی با افکار عمومی در میان می‌گذارد.

​​​​​​​   ه.پ.گ در ادامه مشخصات دو گریلا را که در روزهای سوم و ششم سپتامبر در تپه‌ی خرگُل بخش چله از توابع شرنخ به شهادت رسیده‌اند اعلام کرده است. ه.پ.گ اعلام کرده است که در حمله نیروهای گریلا در روز هشتم سپتامبر در همین محل یک سرباز ترک كشته شد و یک تن دیگر هم زخمی گردید.

​​​​​​​   مشخصات گریلاهای شهید به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: باور کاواک

   کد سازمانی: رناس تولهلدان

   محل و سال تولد: مردین

   نام مادر – نام پدر: حسنوگول- محمد شریف

  تاریخ و محل شهادت: ٣ سپتامبر ٢٠١٩/ چَله- جولمرگ


   نام و نام خانوادگی: صالح اسماعیل ابراهیم

   کد سازمانی: خیری هَرَکُل

   محل و سال تولد: دمشق

   نام مادر – نام پدر: منال- اسماعیل

  تاریخ و محل شهادت: ۶ سپتامبر ٢٠١٩/ چَله- جولمرگ

 

​​​​​​​   ه.پ.گ همچنین مشخصات دو گریلا را که در حملات هوایی به منطقه خاکورک در چهارم سپتامبر به شهادت رسیده بودند اعلام کرده است. مشخصات شهدا به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: کانیوار ابراهیم

   کد سازمانی: عادل انتقام

   محل و سال تولد: حسکه

   نام مادر – نام پدر: عطیه - احمد

  تاریخ و محل شهادت: ۴ سپتامبر ٢٠١٩/ خاکورک


   نام و نام خانوادگی: سدات یالچین‌کایا

   کد سازمانی: سرهات خوین

   محل و سال تولد: موش

   نام مادر – نام پدر: سعادت- ابراهیم

  تاریخ و محل شهادت: ۴ سپتامبر ٢٠١٩/ خاکورک

 

​​​​​​​   ه.پ.گ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مراتب تسلیت خویش را با خانواده آنان و خلق میهن‌دوست کوردستان اعلام نموده و با آرمان‌های شهیدان راه آزادی تجدید میثاق کرده است.