ه.پ.گ: ١٨ نیروی ویژه و یک ارتشی ترکیه کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در سلسله عملیات نظامی اشغالگران را در استان‌های رحا، مردین و جولمرگ باکور کوردستان هدف قرار دادند. در این حملات ١٨ نیروی ویژه و یک ارتشی ترکیه کشته شدند.

مرکز اطلاع رسانی و نشر ه.پ.گ نتایج عملیاتها در رحا، مردین و جولمرگ را اعلام کرد.

در چله یک نظامی کشته شد

در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است، "در ۲۷ اکتبر/ ۵ آبان ساعت ۱۸:۳۰ نیروهای ما علیه ارتش اشغالگر ترکیه در تپه‌ی سرزر در منطقه‌ی چله‌ی جولمرگ عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ضربات سختی به سنگرها و محل استقرار نیروهای دشمن وارد شد و یک سنگر به کلی منهدم و یک نظامی کشته شد."

خودرو نیروهای ویژه پلیس به کلی منهدم شد

مرکز اطلاع‌رسانی و نشر ه.پ.گ همچنین اعلام کرد، "نیروهای ما در چهارچوب عملیات انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گور در ۲۷ سپتامبر/ ۵ مهر خودرو نیروهای ویژه پلیس را در مسیر رحا-سمسور هدف قرار دادند. خودرو نیروهای دشمن به تمامی منهدم شد و در نتیجه ۴ پلیس ویژه کشته شدند.

۱۴ عضو نیروهای ویژه ارتش کشته شدند

ارتش اشغالگر ترک روز ۲۰ اکتبر در منطقه‌ی مابین دیرک استان مردین و منطقه‌ی ویرانشهر استان رحا دست به عملیات زد. نیروهای ما در چهارچوب عملیات شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گور در مابین روستاهای عربت و سماکه‌ی دیرک یک زره‌پوش دشمن از نوع کرپی را هدف قرار دادند و آنرا به طور کامل منهدم کردند. نیروهای ما در منطقه‌ی عملیات چندین بار با نظامیان دشمن درگیر شدند و چندین تن از نظامیان دشمن کشته شدند. در این درگیری در مجموع ۱۴ عضو یگان ویژه ارتش کشته شدند. همچنین ۳ رفیق ما قهرمانانه تا آخرین نفس مبارزه کرده و شهید شدند. مشخصات رفقای شهید را پس از مشخص شدن هویت آنها به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند."