ه.پ.گ: پنج عضو میت و کنترا کشته شدند

​​​​​​​نیروهای ه.پ.گ و یژاستار روز ٨ آوریل در بخش پاسور استان آمَد عملیاتی انفجاری را بر علیه اعضای میت و کنتراگریلا به انجام رساندند. در این عملیات پیروزمندانه ٢ عضو میت و سه کنتراگریلا از پای درآمدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در رابطه با عملیات نیروهای گریلا در آمد و جولمرگ بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

"کشته شدن ۵ عضو میت و کنترا در تله انفجاری

هشتم آوریل نیروهای ما در نزدیکی روستای ساوشکا در بخش پاسور استان آمَد علیه اعضای میت و کنتراگریلا عملیاتی را به انجام رساندند که در نتیجه آن ٢ عضو میت و سه عضو کنترا کشته شدند. یگان عملیاتی ما در سلامتی کامل به محل انجام وظایف خویش مراجعه کردند.

دروغ بزرگ ارتش ترک و بلندگوهای تبلیغاتی آنان

دولت فاشیست و جانی ترکیه برای نابودی نیروهای ما به هر حربه‌ای دست می‌زند، یکی از این روش‌ها تحرکات عناصر میت و کنترا در پوشش افراد مدنی است و فعالیت اکتشافی در مناطق گریلایی است. اینچنین درصدد تحت نظر قرار دادن تحرکات نیروهای گریلاست. پس از کسب اطلاع عناصر میت و کنترا از تحرکات نیروهای گریلا، اینبار دولت ترک در این مناطق حملاتی را برای نابودی گریلا آغاز می‌کند. دولت فاشیست ترکیه و رسانه‌هایش با اعلام خبرهای کذب و بی‌اساس در صدد هستند کشته شدگان عملیات ٨ آوریل در پاسور را غیرنظامی قلمداد کرده و واقعیت را از انظار عمومی مخفی کنند. بلندگوهای رژیم ترک روزهاست در این رابطه به انتشار اخبار کذب ادامه می‌دهند. افرادی که در حمله مذکور هدف قرار گرفتند غیرنظامی نبوده‌اند بلکه مزدور و کنتراهای رژیم نژادپرست ترکیه می‌باشند که علیه نیروهای جنبش آزادیخواهی کوردستان سازماندهی شده‌اند.

سنگرها و مواضع دشمن در چلی هدف قرار داده شد

ساعت ٧ روز دوم ماه مه نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا مواضع و سنگرهای دشمن را در پایگاه گری واقع در بخش چلی استان جولمرگ هدف قرار دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در دسترس نیست.

جنگ در قارص

ارتش اشغالگر ترک تحرکات گسترده‌ای را در روزهای ٢٩ و ٣٠ آریل در منطقه کزلپریز واقع در بخش کاغزمان استان قارص آغاز کرد. در نتیجه حملات هوایی و بمباران منطقه چهار رفیقمان به شهادت رسیدند. مشخصات رفقای شهید در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر می‌شود.

روز دوم نوامبر ٢٠١٩ در ارتفاعات بخش کاغزمان استان قارص میان نیروهای ما و ارتش اشغالگر ترک درگیری روی داده است. در این جنگ سه رفیق با قهرمانی علیه اشغالگران ایستادگی نموده و به درجه شهادت رسیدند. مشخصات رفقای شهید را در اطلاعیه‌ای دیگر با افکار عمومی در میان می‌گذاریم."