ه.پ.گ یاد سه گریلای شهید خاکورک را گرامیداشت

ه.پ.گ در بیانیه‌ای کتبی یاد و خاطره سه گریلای شهید مقاومت روز ١۵ ژوئیه ٢٠١٩ / ٢۴ تیر ١٣٩٨ در منطقه خاکورک را گرامیداشته و با آرمانهای آنان تجدید پیمان کرده است

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در خصوص شهادت سه گریلای خود در مقاومت خاکورک اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه‌ آمده است:

"عملیات اشغالگرانه روز ١۵ ژوئیه در منطقه خاکورک، به جنگ میان نیروهای ما و نظامیان اشغالگر ترک انجامید. در این جنگ سه تن از رفقایمان به شهادت رسیدند. رفقا با شعار «به اشغالگری اجازه نخواهیم داد» سینه خود را در مقابل اشغالگران سپر کرده و قهرمانانه جنگیدند.

مشخصات رفقای شهید به این شرح است:

   نام و نام خانوادگی: گلستان محجوب

   کد سازمانی: آرین رِبَر

   محل و سال تولد: ارزروم -

   نام مادر – نام پدر: نیهال – فاروق

  تاریخ و محل شهادت: ١۵ ژوئیه ٢٠١٩/ خاکورک


   نام و نام خانوادگی: رِزان کالن

   کد سازمانی: تیرِژ مدیا

   محل و سال تولد: موش -

   نام مادر – نام پدر: جمیله - زبیر

  تاریخ و محل شهادت: ١۵ ژوئیه ٢٠١٩/ خاکورک


   نام و نام خانوادگی: احمد کوچاک

   کد سازمانی: تولهلدان ویان

   محل و سال تولد: وان -

   نام مادر – نام پدر: ساریا - خالد

  تاریخ و محل شهادت: ١۵ ژوئیه ٢٠١٩/ خاکورک

رفقایمان آرین، تیرِژ و تولهلدان در خانواده‌های میهن‌دوست بزرگ شدند. به همین دلیل جنگ تحمیلی بر کوردستان را از نزدیک مشاهده کرده و به این نتیجه رسیدند که آزادی خلق کوردستان تنها با آزادی رهبر آپو میسر است. از اینرو در زمان‌های جداگانه به صفوف گریلا ملحق شدند. ما از رفقای شهید با احترام و منتداری یاد می‌کنیم. رفقا آرین، تیرِژ و تولهلدان با رنج، فداکاری و مشارکت صادقانه خویش در صفوف مبارزه کوشش نمودند در خطمشی رهبری به شیوه‌ای صحیح عمل کنند و اینچنین نیز به مبارزات خویش ادامه دادند. موضع آنان در زندگی و مبارزه برای رفقا نمونه‌ای از عزم و اراده است.

در شخص خانواده گرانقدر این رفقا مراتب تسلیت خویش را به تمامی خلق میهن‌دوست کوردستان ابراز داشته و پیمان می‌بندیم که بیرق مقاومت رفقای شهید را با دستیابی به پیروزی همیشه در اهتزاز نگه داریم."