هفت نظامی ارتش ترک در خاکورک و گوَر کشته شدند

اشغالگران در خاکورک با تله‌های انفجاری گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار مواجه شدند. در این عملیات‌ها ۴ ارتشی ترک به هلاکت رسیدند. در گوَر استان جولمرگ نیز ٣ اشغالگر از پای درآمدند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) جزئیات عملیات گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار را منتشر کرد.

در گزارش آمده است:

"نیروهای ما ساعت ٨ روز ٢٢ ژوئیه در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا علیه نظامیان اشغالگر در میان تپه‌های للیکان و کفورت واقع در خاکورک اقدام به کارگذاشتن تله‌های انفجاری کردند. در این عملیات‌ ۴ نظامی به سزای عمل خود رسیدند و ٣ نظامی دیگر زخمی شدند. ارتش اشغالگر ترک سپس اجساد کشته وزخمی‌هایش را از منطقه خارج کرد و حوالی غروب از منطقه عقب‌نشینی کرد. این عملیات برای گرامیداشت شهدای قهرمان کارزار جنگ هفتانین به انجام رسید.

ساعت ٢ بامداد روز ١٩ ژوئیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را در منطقه گزر واقع در بخش گوَر استان جولمرگ آغاز کرده بود. میان نیروهای ما با اشغالگران درگیری سنگینی روی داد. در این جنگ سه نظامی دشمن به سزای اعمالشان رسیدند و تعدادی دیگر هم زخمی شدند. روز ٢١ ژوئیه دشمن از منطقه عقب‌نشینی کرد. جزئیات بیشتر را در اطلاعیه‌های آتی منتشر خواهیم کرد.

بمباران مناطق حفاظتی مدیا از سوی ارتش ترکیه

مناطق حفاظتی مدیا همچنان از سوی هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترکیه بمباران می‌شوند. ساعت ١۵ روز ٢١ ژوئیه روستاهای درک، مام عگید و سیداره در منطقه گاره، از ساعت ۴ تا ۵ صبح روستاهای انزی، سلی، بریان، دره شهیدان و زرگلی در منطقه قندیل و ساعت ١۶:٣٠ همان روز منطقه گوشینه در خاکورک را بمباران کردند.

در بمباران‌های مذکور هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."