هلاکت ۵ تبهکار رژیم ترکیه در عفرین

نیروهای رهایی‌بخش عفرین به عملیات انتقامی علیه ارتش ترکیه و تبهکاران وابسته به آنکارا ادامه می‌دهند. در روزهای ٢٣و ٢۴ خرداد ۵ تبهکار دولت اشغالگر ترک به هلاکت رسیده‌اند.

مرکز رسانه نیروهای رهایی‌‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات مبارزان علیه اشغالگران خبر داده است.

"مبارزه ما علیه اشغالگران در دومین مرحله از مقاومت عفرین با نیرومندی هر چه تمام ادامه دارد. ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش در روزهای ١٢ و ١٣ ژوئن حملاتی زمینی را در مناطق عفرین و اعزاز علیه مبارزان ما انجام دادند. در نتیجه حملات درگیری سنگینی میان نیروهای ما و ارتش غاصب ترک روی داد. مبارزان ما قهرمانانه به حمله ارتش اشغالگر ترک پاسخ دادند و آنان را در هم شکستند. در این درگیری ۵ مزدور ترکیه کشته و ٩ مزدور زخمی شدند. همچنین یک خودرو منهدم و به یک خودرو نظامی دیگر آسیب وارد شد و دو موتورسیکلت نیز منهدم گشتند.

سه مبارز به شهادت رسیدند

در این حمله اشغالگران سه مبارز ما پس از مقاومتی قهرمانانه به صفوف کاروان شهیدان ملحق شدند. رفقا آگر جودی، جودی رستم و یلماز عفرین در مبارزه علیه اشغالگرای و ارتجاع در هیچ شرایطی پا پس نگذاشتند و با عزمی راسخ جنگیدند و به شهادت رسیدند. هر سه رفیقمان به مبارزه همبستگی خلق‌ها که مبتنی بر دمکراسی در منطقه است باور داشتند و جان خود را در این راه فدا کردند. رفقا آگر عفرین، جودی رستم و یلماز عفرین با مسئولیت‌‌پذیری به وظایف خود عمل کردند.

از اینرو ما به عنوان نیروهای رهایی‌بخش عفرین اعلام می‌کنیم که انتقام خون رفقای شهید را می‌ستانیم و از اشغالگران حسابخواهی می‌کنیم. با گرامیداشت سه رفیق شهید از تمامی شهیدان با احترام یاد می‌کنیم و مراتب تسلیت خود را به خانواده آنان و خلقمان اعلام می‌داریم."