پیام تبریک قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق به فرماندهان و گریلاهای هفتانین، بوتان و آواشین

فرماندهی ن.پ.گ به فرماندهی ایالت‌های هفتانین، بوتان و آواشین پیام تبریک فرستاد.

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ن.پ.گ) به فرماندهی هر سه ایالت هفتانین، بوتان و آواشین پیام تبریک فرستاد. متن این پیام بدین شیوه است:

"به فرماندهی ایالت هفتانین

در چارچوب مرحله انقلابی جنگ هفتانین که در ایالت شما در جریان است، علیه حملات اشغالگرانه دولت جمهوری استعمارگر ترک که از ۱۶ ژوئن آغاز شده است، شما با مبارزات و مقاومت تاریخیتان ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کرده‌اید. با فعالیتهایتان بین روزهای ۲۱ تا ۲۵ ژوئن که علیه اشغالگری نیروهای فاشیست انجام داده‌اید، در بسیاری از مناطق واحدهای دشمن را زمینگیر ساخته و تلفات سنگینی را بر آنها وارد آوردید. با اقدامات و نبردهای شما در خلال این پنج روز:

در روز ۲۱ ژوئن، در منطقه خانتور، تپه دوپشک، تپه شهید بریوان و قسروک با اقداماتتان که سرشار از حساسیت و تاکتیکهای جنگی بود، ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کردید و دشمن در این منطقه تلفات فراوانی را از خود برجا گذاشت. خصوصا در روزی که در محورهای تپه قسروک، اقدامات شما علیه پایگاههای کنترل دشمن با تاکتیکهای تخریب، حمله و تصرف این پایگاهها همراه شد و در جریان آن ۳۴ نظامی دشمن به سزای خود رسیدند. این اقدامات بسیار موفقیت‌آفرین بوده و با نبردهای دوره جدید  مطابقت دارند. خصوصا که اقدام فدایی رفیق ممیان در تپه قسروک علیه دشمن سینه به سینه دشمن رزمیده و ۶ نفر از سپاهیان دشمن را به سزا رساند و سطح بالای این عملیات را بار دیگر نشان داد.

در ۲۳ ژوئن، در محور تپه شهید بریوان مجموعه عملیات ایذائی تیم انتقامی شهید چیچک بوتان علیه اشغالگران نشان دهنده تاثیرگذاری شیوه‌های نوین نبرد است. همچنین در محور تپه شهید بریوان در ۲۵ ژوئن تیم انتقامی شهید چیچک کچی که به سزا دادن ۱۰ نفر از نیروهای دشمن منجر شد نیز نشان دهنده این تاثیر گذاری است. این عملیات نیز از جمله عملیاتهای موفقیت آمیز و مثال زدنی به شمار می‌رود.

بین روزهای ۲۱ تا ۲۵ ژوئن، با عملیات تاکتیکی گریلاهای کوردستان که مبتنی بر شیوه‌های نوین نبرد است، تیمهای گریلا با شیوه‌های خلاقانه ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کردند و این عملیات نیز پیروزی مهمی به شمار می‌رود. بنابه این پیروزی‌ها که در مقابله با دشمن به دست آمده است، از فرماندهی شما و تمامی رفقایی که در این مقاومت سهیم بوده‌اند، تقدیر به عمل آورده و در این مقاومت تاریخی برای شما آرزوی پیروزی داریم."

"به فرماندهی ایالت بوتان

نیروهای استعمارگر ترک که خواهان اشغال تمامی کوردستان هستند، در بسیاری از محورها دست به حمله زده‌اند و به منظور کنترل بسیاری از محورها دست به احداث جاده زده‌اند. در این چارچوب با تاکتیکهای ایذایی و در جریان عملیاتی که در ۱۵ ژوئن در منطقه جودی در محور کورسی کچا انجام شد، نیروهای دشمن در حالی که عازم شرنخ بودند، علیه کاروان اشغالگران عملیاتی صورت گرفت که در نتیجه آن یک وسیله نظامی زرهی کرپی منهدم و ۱۳ نظامی به مجازات رسیدند. این عملیات نیز بر اساس روح سازماندهی جدید صورت گرفته و شرایط زمانی و مکانی را به خوبی در نظر گرفته است. همچنین در ۱۶ ژوئن در محور ناوسر جودی که نیروهای راهسازی دولت مشغول احداث جاده بودند، ۴ وسیله راهسازی، سه بیل میکانیکی و یک کامیون، منهدم شدند و این عملیات در مقابل با جرایم دشمن در این جغرافیا، پاسخی کافی به تجاوز به تاریخ و اماکن مقدس کوردستان است.

به دلیل این عملیات از تمامی رفقایی که در ان شرکت داشته‌اند و از فرماندهی این عملیات، تمامی نیروهای این ایالت تقدیر به عمل آمده و ادامه موفقیتهای شما را آرزو داریم. ما، به شما و تمامی رفقایی که در این عملیات سهیم بوده‌اند و تمامی نیروهای این ایالت درود فرستاده و در مبارزه علیه نیروهای استعمارگر ترک، فاشیست و نابودگر و اشغالگر برایتان پیروزی‌های بزرگ را آرزو می‌کنیم."

"به فرماندهی ایالت آواشین

مجموعه عملیات ایذایی که در ۲۲ ژوئن در منطقه دره دوسکی از توابع گور علیه پایگاه ممیشتا، بین سیلروت و خاپوشک صورت گرفت، عملیاتی موثر و موفق ارزیابی شده است. در محوری که دشمن همواره ان را کنترل می‌کرد، بر اساس سازماندهی مجدد و با عملیات ایذایی علیه دشمن، این پایگاه ویران شد. این عملیات نیز از حمله اقدامات موثر بوده است. به دلیل این عملیات که در نتیجه اجرای بهینه تاکتیک و بهره‌وری از تکنولوژی  بوده است، به نیروهای ایالت اواشین و یگانهایی را که در این عملیات مشارکت داشته اند تبریک گفته این پیروزی را مورد تقدیر قرار می‌دهیم. برایتان پیروزی و موفقیت آرزومندیم.

در این  برهه از مقاومت تاریخی که در ان قرار داریم، براین باور هستیم که نیروهای ایالت شما بر این زمینه می‌توانند پیروزهای بزرگی را رقم بزنند، با عشق و دوستی به نیروهای این ایالت درود فرستاده و برایتان آرزوی موفقیت داریم."