پیام جمعیت اسلامی کوردستان برای کوردهای مسلمان به مناسبت عید فطر

جمعیت اسلامی کوردستان در پیامی ضمن تبریک عید فطر تصریح می‌نماید مسلمانان راستین موظفند مرزی را برای آنهایی که دین اسلام را برای دشمنی با کوردها بکار می‌گیرند تعیین کنند.

جمعیت اسلامی کوردستان (جیک) به مناسبت عید فطر پیامی منتشر کرد. در پیام جمعیت اسلامی کوردستان آمده است:"پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)  قبل از هر چیز در برابر جهل و نادانی اعلام جنگ کرده است. به ما یاد داد که چگونه با علم و دانش به مقابله با استثمارگران، زورگویان و ستمگران برخیزیم و مقاومت انسان با چه هدفی است."

جمعیت اسلامی کوردستان با اشاره به ظلم و زور رژیم‌های اشغالگر حاکم بر کوردستان می‌افزاید:"دولت‌های به اصطلاح مسلمان بر خلق مظلوم کورد ظلم می‌کنند و با ترویج نژادپرستی عرب، فارس و ترک از اسلام استفاده‌ای ابزاری کرده و حتی دین اسلام را به گروگان گرفته‌اند."

جمعیت اسلامی کوردستان سپس افزوده است:"دولت‌های به اصطلاح مسلمانی که کوردستان را اشغالگر کرده‌اند تمامی توان خود را بکار گرفته‌اند که کوردها را ریشه‌کن کنند."

در پایان پیام عید فطر جمعیت اسلامی کوردستان آمده است:"وظیفه اساسی در این میان بر دوش کوردهای مسلمان و باورمندان راستین اسلام است تا علیه دولت‌های اشغالگر، جاهل، وحشی و دجال که دین اسلام را ابزار دستیابی به نیات اهریمنی خود کرده‌اند ایستادگی کنند، برای ستمگران حد و مرزی تعیین کنند و به یاری مظلومان بشتابند."