چهار نظامی ترک در جولمرگ به هلاکت رسیدند

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار یک خودرو زرهی ارتش ترکیه در بخش گوَر استان جولمرگ را منهدم کردند و ۴ سرنشین آن را کشتند. از سوی دیگر یک برج مخابراتی ارتش ترک در بخش قلابان استان شرنخ تخریب شد.

مرکز خبر رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در رابطه با عملیات نیروهای خود بیانیه‌ای منتشر کرد. بنابر بیانیه ه.پ.گ در چارچوب کارزار انقلابی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر حملاتی علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه به انجام رسیده‌اند.

در بیانیه آمده است:"ساعت ١۶:٣٠ روز ٨ مه (١٩ اردیبهشت) نیروهایمان عملیاتی را علیه پایگاه زرنی در منطقه باژرگه بخش گوَر استان جولمرگ به انجام رساندند. در این عملیات یک خودرو نظامی از نوع آماروک منهدم شد و چهار ارتشی از جمله یک درجه‌دار کشته شدند. ارتش اشغالگر ترک پس از این عملیات منطقه را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد. یگان ما در کمال سلامتی به محل انجام وظایف خود بازگشت.

ساعت ١١:١۵ روز ۶ مه نیروهایمان یک برجک مخابراتی ارتش اشغالگر ترک در تپه شهید قهرمان واقع در ارتفاعات میان روستاهای عصیان و آکیرا در بخش قلابان استان شرنخ را منهدم کردند.

بمباران مناطق حافظتی مدیا از سوی ارتش غاصب ترک

ساعت ٩:١٠ روز ١٠ مه (امروز) هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک منطقه سیدا در عرصه زاپ واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در این حمله زیانی به نیروهای ما وارد نشده است."