ک.ج.ر: جوانان برای تحقق آزادی آتش قیام را شعله‌ور کنند

اکنون که خلق‌های ساکن در ایران و روژهلات کوردستان علیه جنایت‌ها، فساد و اشغالگری این رژیم به خیابانهای سرازیر می‌شوند مقامهای رژیم اشغالگر ایران در فشار قرار گرفته و از اینرو با تمام قوای خود به خلق حمله‌ور شده‌اند.

جمعیت جوانان روژهلات کوردستان در بیانیه‌ای از جوانان در ایران و جوانان روژهلات کوردستان دعوت به عمل آورده‌ است برای گسترش مبارزه و مقاومت علیه رژیم استعمارگر ایران به صفوف نیروهای گریلا ملحق شوند.

در بیانیه جمعیت جوانان روژهلات کوردستان آمده است:"قیام‌های ایران و روژهلات کوردستان برای دستیابی به زندگی آزاد و دمکراتیک از سر گرفته شد. خروش مردم در کوچه و خیابان‌ها نشانه‌ی اراده و عزم خلق‌های ایران و روژهلات کوردستان برای دستیابی به زندگی آزاد و رهایی از ظلم و زور رژیم اشغالگر ایران است. رژیم اشغالگر ایران سالهاست که با سیاست‌های ویرانگر و سرکوبگر خود جامعه را آماج حملات پلید خود قرار داده است. رژیم درصدد است تا با تداوم حملات خویش مطالبات مشروع خلق‌های ساکن در ایران را با بهانه‌های گوناگون نابود کند. این رژیم به درازای ۴٠ سال با طناب اعدام، بازداشت، قتل، بیکاری، گرانی و فقر به خواسته‌های روای خلق‌های ازادیخواه در ایران و روژهلات کوردستان پاسخ داده است. اکنون که خلق‌های ساکن در ایران و روژهلات کوردستان علیه جنایت‌ها، فساد و اشغالگری این رژیم به خیابانهای سرازیر می‌شوند مقامهای رژیم اشغالگر ایران در فشار قرار گرفته و از اینرو با تمام قوای خود به خلق حمله‌ور شده‌اند.

قیام‌های اخیر با پیشاهنگی جوانان و زنان ایران و روژهلات کوردستان به ثمر رسید و این امر نشانه قیام نوین جوانان و زنان علیه ظلم و زور، فساد، بیکاری، گرانی و اشغالگریست. مشارکت هر فرد آزادیخواه در صفوف مقاومت و قیام دمکراتیک خلق‌ها در ایران و روژهلات کوردستان وظیفه‌ای انسانی و اخلاقیست. جوانان با سازماندهی و اعتماد به توان جوهری خویش می‌توانند آتش قیام رهایی را شعله‌ورتر نمایند.

ما تظاهرات مسالمت‌آمیز خلق را مشروع و دمکراتیک می‌دانیم و مقاومت و مبارزه مشروع خلق‌ها با پیشاهنگی جوانان را تحسین می‌کنیم. همزمان حملات نیروهای رژیم علیه خلق را بشدت محکوم می‌کنیم و به روح پاک شهیدان قیام‌های خلق‌ها در ایران و روژهلات کوردستان درود می‌فرستیم و مراتب تسلیت خویش را به خانواده‌ و بازماندگان جانباختگان قیام‌های سراسری در ایران و روژهلات کوردستان ابراز می‌داریم. از تظاهرات مدنی برای تحقق حقوق مشروع و دمکراتیک خلق‌ها دفاع می‌کنیم و از میراث مبارزه و مقاومت صیانت به عمل می‌آوریم.

تمامی جوانان در ایران و بویژه جوانان روژهلات کوردستان را فرامی‌خوانیم دربرابر سیاست‌های سرکوب و شکنجه رژیم سازماندهی خود را گسترش دهند و پیشاهنگی قیام‌های دمکراتیک خلق‌‌ها را بر دوش گیرند و از دستاوردهای دمکراتیک خلق‌ها و به ویژه خلق کورد در روژهلات محافظت کنند.

در خاتمه یکبار دیگر صاحب‌مندی از قیام‌های روژهلات کوردستان و ایران را وظیفه انقلابی و میهنی خود می‌دانیم، تمامی خلق‌های ایران بالاخص جوانان روژهلات کوردستان را فرامی‌خوانیم مبارزه و مقاومت خود علیه رژیم اشغالگر ایران را گسترده‌تر نموده و برای دفاع از شرف و اراده جوهری به صفوف گریلا ملحق شوند."