کشته شدن پنج سرباز ترکیه در جولمرگ

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان از کشته شدن پنج سرباز ارتش اشغالگر ترک در سه حمله گریلایی در جولمرگ خبر داده است

   در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:"نیروهای ما در چهارچوب کارزار انتقامی شدهید مدیا ماوا و شهید رزگار ساعت ١٢:۴٠ روز ٢٠ سپتامبر/ ٢٩ شهریور بر علیه برجک دیدبانی پایگاه زیرینه در نزدیکی شهرک باژرگه استان جولمرگ عملیاتی نظامی را صورت دادند. در این حمله یک سرباز دشمن کشته شد.

   در زمانی که خودرو زرهی رئو به منظور مداخله در این درگیری قصد ورود به منطقه را داشت هدف حمله گریلاهای ما قرار گرفت. دو نظامی سرنشین خودرو کشته شدند و تعذادی دیگر زخمی گردیدند.

   نیروهای ما یکبار دیگر سربازانی را که به منظور مداخله در اطراف برجک گردهم آمده بودند هدف قرار دادند، در این حمله هم دو سرباز دشمن کشته شدند.

   ارتش ترک پس از این ضربات سهمگین اقدام به گلوله‌باران کورکورانه منطقه کرد و کشته و زخمی‌هایش را از پایگاه مذکور خارج نمود."

​​​​​​​   ه.پ.گ در مورد تداوم حملات هوایی اعلام نموده است که ساعت ١١ تا ١٣ روز ٢٠ سپتامبر هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک اطراف روستای کوزنه در قندیل و ساعت ١٧ هم اطراف روستای چمانکه در منطقه گاره را آماج بمباران قرار دادند. ه.پ.گ تأکید کرده است که در این حملات هیچگونه آسیبی به نیروهای گریلا وارد نشده است.