کشته شدن ۴ نظامی اشغالگر ترک در هفتانین و جولمرگ

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار به عملیات‌های گریلایی علیه ارتش اشغالگر ترک ادامه می‌دهند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات در هفتانین و گوَر استان جولمرگ را با افکار عمومی در میان گذاشت.

در اطلاعیه آمده است:

"نیروهای ما عملیات‌های مؤثری را علیه حمله اشغالگرانه ارتش غاصب ترک در منطقه هفتانین به انجام رساندند. جزئیات عملیات‌های نیروهایمان که در چارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین به انجام رسیده‌اند به شرح زیر است؛

"نیروهایمان ساعت ١۴ روز ١٧ ژوئن (٢٨ خرداد) عملیاتی انفجاری را علیه اشغالگران در تپه شهید بریوان به انجام رساندند. شمار کشته و زخمی‌های دشمن در این عملیات در دست نیست.

ساعت ٢٢ روز ١٨ ژوئن عملیاتی انفجاری علیه اشغالگران در تپه شهید آدار به انجام رسید. تعداد دقیق تلفات دشمن محرز نیست.

ساعت ٢١ تا ٢٣:٣٠ روز ٢٣ ژوئن (٣ تیرماه) هلی‌کوپترهای جنگی دشمن منطقه خانتور را کورکورانه آماج رگبار تیربار و حملات راکتی قرار دادند. این حملات به آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه انجامید. نیروهای ما هلی‌کوپترهای رژیم ترک را هدف قرار داده و مجبور به ترک منطقه کردند.

کشته شدن ۴ اشغالگر در جولمرگ

نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا روز ٢٢ ژوئن در نزدیکی پایگاه مامشتا واقع در منطقه گلیه دوسکی بخش گوَر استان جولمرگ عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات یک نظامی کشته شد و دو کنترا زخمی شدند. ارتش ترک تحرکات نظامی را در این منطقه آغاز کرده است.

همچنین در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان ساعت ١٩:٣٠ روز ٢٣ ژوئن پایگاه پریخان در گوَر را هدف حمله قرار داده و آنرا به کنترل خویش درآوردند. در این عملیات نیروهای ما وارد سنگرهای دشمن شدند، سه ارتشی از جمله یک درجه‌دار کشته شدند و یک ارتشی دیگر زخمی شد. ارتش ترک با این عملیات گریلایی شوکه شده است.

بمباران آواشین و زاپ از سوی ارتش اشغالگر ترک

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک ساعت ١٢ روز ٢٣ ژوئن اطراف روستای گری در اواشین و ساعت ١۶ منطقه کارکر در زاپ را بمباران کردند. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما نرسیده است."