کشته و زخمی شدن دست‌كم ٢٠ نظامی رژیم ترک در استان آگری

ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات نیروهای گریلا دست‌کم ١٠ نظامی رژیم تبهکار ترک در استان آگری کشته و ١٠ تن دیگر زخمی شده‌اند

مرکز اطلا‌ع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در رابطه با تازه‌ترین عملیات نیروهای خود بیانیه‌ای منتشر کرده و می‌گوید:

"نیروهای ما در چارچوب پیروزی انقلابی در ایالت سرحد نظامیان دشمن را در پایگاه شلی بخش بازید استان آگری تحت نظر قرار دادند و در ساعت ١٣ روز ٩ نوامبر  / ١٨ آبانماه عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات موفقیت‌آمیز ١٠ نظامی دشمن کشته و ١٠ تن دیگر زخمی شدند. ارتش اشغالگر ترک پس از این حمله با استفاده از هلیکوپترهای کبری و خودروهای زرهی و آمبولانس اجساد کشته و زخمی‌ را از منطقه خارج کرد.

در چارچوب خیز انقلابی جنگ هفتانین در منتقه هفتانین از توابع مناطق حفاظتی مدیا نیروهای ما علیه ارتش تبهکار ترکیه عملیاتی را صورت دادند. در این چارچوب؛ ساعت ١۵:۴۵ روز ١٠ نوامبر علیه نظامیان دشمن مستقر در ارتفاعات پارتیزان عملیات‌های به انجام رسید. سنگرها و مخفیگاه دشمن هدف قرار گرفت از تعداد دقیق کشته و زخمی‌ها خبر موثقی در دست نیست.

ساعت ٨:٢٠ روز ١١ نوامبر یکبار دیگر نظامیان دشمن در ارتفاعات پارتیزان را هدف قرار دادند. در این حمله نیز ضربات مهلکی بر دشمن وارد گردید و کانتینر و سنگرهای آنان به آتش کشیده شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن در این حمله نیز محرز نشده است."

ه.پ.گ همچنین از تداوم حملات هوایی و بمباران مناطق حفاظتی مدیا توسط ارتش اشغالگر ترکیه خبر داده و می‌گوید، ساعت ١١:۴۵ روز ٨ نوامبر، ساعت ١۶ روز ١٠ نوامبر و ساعت ٧ روز ١٢ نوامبر (امروز) هواپیماهای جنگنده ترکیه به ترتیب مناطق کاستا در متینا، تپه سور در فراشین و ورخلی در آواشین را بمباران کردند.

ه.پ.گ در پایان اعلام کرده است که در حمله هوایی روز ١٠ نوامبر دو گریلا به شهادت رسیده‌اند که در بیانیه‌ای جداگانه جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر می‌کند.