کشته و زخمی شدن ٩ ارتشی ترکیه در دیلوک

یگان انتقامی زینب کناجی نیروهای جنبش انقلابی متحد خلق‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حمله به یک خودرو زرهی ارتش ترکیه در دیلوک ۴ نظامی رژیم اشغالگر ترک کشته و ۵ نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

یگان انتقامی زینب کناجی نیروهای جنبش انقلابی متحد خلق‌ها در رابطه با عملیات دیلوک اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

" صبح روز ٢١ ژوئن ٢٠٢٠ (١ تیرماه ١٣٩٩) یگان انتقامی زینب کناجی نیروهایمان خودرو زرهی متعلق به نظامیان فرماندهی شماره ١ گردان مرزی دیلوک را هدف قرار داد. این عملیات برای گرامیداشت قاسم انگین به انجام رسید. از ٩ سرنشین این خودرو ۴ نظامی کشته و ۵ نظامی دیگر زخمی شدند. وضعیت یکی از زخمی‌ها وخیم است. نیروهای ما اسلحه و مهمات دشمن را به غنیمت گرفتند."

حاکمیت آ.ک.پ/م.ه.پ در آستانه فروپاشی است

در ادامه اطلاعیه آمده است که حاکمیت رژیم فاشیست آ.ک.پ/م.ه.پ با عملیات‌های انتقامی نیروهای آزادیخواه بشدت تحت فشار قرار گرفته و در آستانه فروپاشی قرار دارد. حاکمیت فاشیست که حمله به نیروهای گریلا را سرعت بخشیده است در برابر مبارزاتی که در کوهستان‌ها و شهرها ادامه دارند در آستانه نابودی قرار گرفته است.

در پایان اطلاعیه یگان زینب کناجی نیروهای جنبش متحد انقلابی خلق‌ها آمده است:"مبارزان ما به پیروزی چشم دوخته‌اند. ما با رفقای همیشه زنده پیمان بسته‌ایم. این مبارزه پایانی غرور‌آفرین خواهد داشت. قطعا مبارزه و انقلاب متحد ما به پیروزی می‌رسد."