کمکهای مردمی کرکوک عازم روژآوا می‌شوند

کمک‌های مردمی جمع آوری شده شهر کرکوک برای انتقال به روژاوای کوردستان به سازمان هلال احمر کورد تحویل داده شد

شورای (کمپین از کرکوک برای روژآوا) امروز تمام اهداییهایی که از شهر کرکوک برای هموطنان روژآوایی جمع آوری شده بود را تحویل هلال احمر کورد دادند.

علاوه بر این انجمن از کرکوک برای روژآوا با شعار "کرکوک از روژآوا پشتیبانی میکند" در نشستی خبری آمار کلی کمکهای مردمی و اتمام فعالیت کمپین را اعلام کردند.

ریباز صلاح یکی از مسولین برگزار کننده‌ی کمپین در کنفرانس خبری برگزار شده بیان کرد که ما به عنوان جمعی از جوانان شهر کرکوک به نمایندگی از شهر برای حمایت از خواهران و برادرانمان در روژآوا بر خود واجب دانستیم کمپینی برای حمایت از هموطنانمان در غرب کوردستان برپا کردیم کمپین شامل چندین گروه و انجمن هنری و همچنین معتمدین دینی را در خود جای داده بود.

ریباز صباح همچنین آمار پایانی کمهای مردمی کمپین را بیان کرد و گفت کمپین از کرکوک برای روژآوای کوردستان امروز کمک‌ها را به سازمان هلال احمر کورد مستقر در شهر سلیمانیه تحویل می‌دهد تا از این طریق به روژآوا ارسال شوند.

طی ۱۰ روزی که کمپین آغاز بکار کرده بود ما توانستیم کالاها و اقلام مورد نیاز و اساسی را جمع آوری کنیم که شامل اجناسی همچون پوشاک و لباس ، مواد خوراکی، بخاری، پتو و لحاف تشک، مقادیری قابل توجهی دارو و تجهیزات پزشکی می‌باشد.

ریباز صباح همچنین افزود که این کمپین در ١٠ روز فعالیت خود مقدار ١٧ میلیون و ٣۶١ هزار دینار پول نقد برای کمک به روژاوا جمع‌آوری کرده است. وی از استقبال میهن‌دوستان کرکوکی از کمپین کمک به روژاوا قدردانی کرد.