کنترل مواضع ارتش اشغالگر تُرک در جولمرگ

گریلاهای کوردستان مواضع ارتش اشغالگر ترک در بخش گوَر استان جولمرگ را مورد حمله قرار دادند، سه ارتشی را از پای درآوردند و سه اسلحه‌ی دشمن را به غنیمت گرفتند.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در گزارشی از کشته شدن سه نظامی دشمن در جولمرگ سخن به میان آورده است.

در گزارش آمده است:
"ساعت ١١ روز ٢٢ آوریل (چهارشنبه ٣ اردیبهشت) نیروهای ما در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و رزگار گوَر مواضع ارتش اشغالگر ترک در مابیان روستاهای گابار و سوارا در منطقه شرنخ اقلیم جودی را هدف قرار دادند. در این عملیات ضربات سنگینی بر استحکامات دشمن وارد شد و یک نظامی دشمن به کشته شد. یگان عملیاتی ما پس از این عملیات به سلامت به محل انجام وظایف خود بازگشت.

ساعت ٩ روز ٢٣ آوریل نیروهای ما در چارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا عملیاتی علیه پایگاه ارتش اشغالگر ترک مستقر در تپه درمان بخش گوَر استان جولمرگ به انجام رساندند. نیروهای ما مواضع دشمن را در هم کوبیده و سپس آنان را به کنترل خویش درآوردند. نیروهای ما با ورود به سنگر‌های دشمن سه نظامی را کشتند و یک قبظه اسلحه تیربار (بی‌کی‌سی)، یک اسلحه آرپی‌جی و یک قناسه و دوربین آن را به غنیمت گرفتند. یگان عملیاتی ما در سلامت کامل به محل انجام وظایف خود بازگشت.

حملات هوایی ارتش اشغالگر ترک به مناطق حفاظت شده مدیا

ساعت ٩ روز ٢٣ آوریل هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک منطقه ورخلی در آواشین، ساعت ١۶ همین روز منطقه چمچو در زاپ و ساعت ١٧ نیز شهیدلک در متینا واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند."