گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد مرادپور در سلماس

فشارهای سپاه پاسداران نتوانست مانع برگزاری مراسم گرامیداشت شهید احمد مرادپور در روستای ملهم شهر سلماس شود

خبرگزاری فرات مطلع شده است که از روز سه‌شنبه ١۵ بهمن/ ۴ فوریه تا جمعه ١٨ بهمن/ ٧ فوریه خانواده شهید احمد مرادپور علی‌رغم فشارهای سپاه پاسداران و مزدوران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی موفق شده‌اند مراسم تعزیه را برای گرامیداشت یاد و خاطره وی برگزار کنند. سپاه پاسداران در خلال روزهای دوشنبه تا جمعه سعی نمود مانع از برگزاری مراسم شود اما در نتیجه پافشاری خانواده نیروهای مزدور سپاه مجبور به عقب‌نشینی در مقابل خواست میهن‌دوستان منطقه شدند.

ساکنان روستای ملهم و خلق میهن‌دوست سلماس، ماکو، کوتول و اورمیه با شرکت در این مراسم با خانواده شهید احمد مرادپور ابراز همدردی کردند و با آرمان‌های جانباختگان راه آزادی تجدید پیمان نمودند.

از سوی دیگر جمعه از بستگان و میهن‌دوستان کورد در آتن پایتخت یونان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد مرادپور مراسمی را برگزار کردند. کوردهای هرچهار بخش کوردستان ساکن در آتن با شرکت در این مراسم وفاداری خود را به آرمان‌های شهیدان راه آزادی کوردستان اعلام کردند.

شایان ذکر است که شهید احمد مرادپور با کد سازمانی «بیکه‌س اورمیه» روز دوم فوریه در جنگ علیه تبهکاران داعش در مخمور به شهادت رسید.