گریلا در هفتانین بازی اشغالگران را بر هم زد

نیروهای اشغالگر دولت ترکیه که با هدف اشغال باشور کوردستان به هفتانین حمله کرده‌اند، ضربات سنگینی متحمل شدند.

رژیم اشغالگر ترک برای محروم نمودن خلق کورد از دستیابی به جایگاه شایسته خویش از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کند، رژیم تروریست ترکیه به شیوه‌ای همه جانبه به حملاتش ادامه می‌دهد و قصد دارد در چارچوب «میثاق ملی» عثمانی‌ها باشور کوردستان و شمال و شرق سوریه را به طور کامل اشغال کند و در همین راستا با شدت به حملاتش در هفتانین ادامه می‌دهد. نیروهای گریلا نیز با مقاومتی ستودنی در مقابل این حملات ایستادگی کرده و ضربات سنگینی به ارتش ترک وارد می‌کنند.

حملات اشغالگرانه که رژیم متجاوز ترک از ۱۶ ژوئن در منطقه‌ی هفتانین و مناطق حفاظت شده‌ی مدیا آغاز کرده است، از زمان آغاز مبارزات آزادیخواهی خلق کورد، وارد مرحله‌ی تازه ای شده است و برای دولت اشغالگر ترکیه نیز اقدام برای یک استراتژی تازه است. اما این حملات باب دل اشغالگران به پیش نمی‌رود.

نیروهای اشغالگر از زمان آغاز حملاتشان با مقاومت نیروهای گریلا مواجه شده‌اند، به هلی کوپترهایشان ضربه زده و آسیب جدی وارد کرده‌اند، تعداد زیادی از نظامیان نیز به هلاکت رسیده‌اند و دچار استیصال شده‌اند.

آمار جنگ تا روز گذشته به شرح زیر می‌باشد:

ضرباتی که به ارتش اشغالگر ترکیه وارد شده است به شرح زیر می‌باشد:

-تعداد عملیاتهای گریلایی: ۳۷ عملیات

-تعداد نظامیان کشته شده‌ی ارتش ترک: ۹۰ نظامی

-تعداد هلی‌کوپترهای کبری آسیب دیده: ۶ هلی کوپتر

-تعداد عملیاتهایی که نتیجه آن نامشخص بوده است: ۱۰ عملیات

تصاویر منتشر شده توسط گریلا تی‌وی نیز نشان می‌دهد که نظامیان رژیم ترک توان مقابله با گریلا را ندارند. ارتش ترکیه که بر حملات هوایی متمرکز شده است، از لحاظ تاکتیکهای جنگی گریلا، به طور ۲۴ ساعته ضربه خورده و دچار شوک شده‌اند.

بمباران ۲۴ ساعته

ارتش ترک ۲۴ ساعت شبانه‌روز با توپخانه، هواپیماهای جنگنده، پهبادهای جاسوسی و پهبادهای جنگی در حال بمباران منطقه است. این بمباران‌ها سبب ایجاد آتش‌سوزی در برخی مناطق نیز شده است.

گریلا در خارج از هفتاین نیز به اشغالگران ضربه می‌زند

نیروهای گریلا نه تنها در هفتانین بلکه در مناطق زاپ-خاکورک-چلی تا گوَر و بوتان نیز به انجام عملیات می‌پردازد.

رژیم ترک و رسانه‌هایش که با اخبار کذب مبنی بر پیروزیهایشان درصدد فریب جامعه هستند نسبت به تصاویر منتشر شده این جنگ از سوی گریلا تی‌وی و نتایج عملیاتها سکوت کرده‌اند.