گریلا زاپ: پیروزی متعلق به خلق کورد و نیروهای گریلاست

قندیل زاپ یکی از گریلاهای ه.پ.گ در هفتانین خاطرنشان کرد که نیروی گریلا تحت هیچ شرایطی در هفتانین شکست نخواهد خورد و می‌افزاید که ملت کورد و نیروهای گریلا محکوم به پیروزی هستند.

یکی از گریلاهای حاضر در مقاومت تاریخی هفتانین «قندیل زاپ» در گفتگو با خبرگزاری فرات نیوز در مورد نبرد حماسی نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در مقابل رژیم اشغالگر ترک و مزدوران آن سخن گفت.

قندیل زاپ اعلام کرد که حملات ترکیه در اواسط ماه ژوئن به هفتانین آغاز شدند و افزود:"نیروهای گریلا از نخستین روز حملات با الهام از روحیه شهید زیلان (زینب کناجی) مقاومتی بی‌سابقه را از خود نشان داده‌اند."

زاپ در ادامه افزود که گریلاهای کوردستان علاوه بر اشراف کامل بر جنگ هفتانین، به صورت پیوسته حملات انتقامی را به انجام می‌رسانند و روحیه مقاومت در سراسر منطقه هفتانین گسترش یافته است.

گریلا زاپ با اشاره به استفاده وسیع ارتش ترک از جنگ‌افزارهای پیشرفته اعلام کرد که نیروهای گریلا با خلاقیت بی‌سابقه‌ای تکنولوژی دشمن را خنثی کرده‌اند و ارتش ترکیه بشدت از توانایی نیروهای گریلا در هراس است.

قندیل زاپ با اشاره به گفته‌های رهبر خلق کورد، عبدالله اوجالان در رابطه با سطح توانایی انسان در مقابل تکنولوژی گفت:"ما با توجه به این سخنان رهبری در هفتانین عمل می‌کنیم. ما از خود دفاع می‌کنیم و با ضدحملات به دشمن پاسخ می‌دهیم."

زاپ با بیان اینکه سربازان رژیم اشغالگر ترک چند نقطه را به کمک هلی‌کوپترهای جنگی اشغال کرده‌اند گفت که نیروهای گریلا نظامیان دشمن را محاصره کرده‌اند و افزود:"گریلا هم سنگرهای خود را مستحکم می‌کند و هم ضربات مهلکی را بر دشمن وارد می‌کند. با شیوه‌های نوین جنگ گریلایی دشمن در هفتانین در تله افتاده است.

قندیل زاپ افزود که خلق کوردستان لازم است بیش از هر زمانی علیه اشغالگران ایستادگی کند و افزود:"اینجا خاک کوردستان است. این سرزمین متعلق به کوردهاست. خلق کوردستان بویژه خلق باشور لازم است بیش از هر زمانی علیه اشغالگران موضعی محکم را نشان دهد. حمله دشمن تنها با هدف اشغال هفتانین نیست. هدف انان اشغال تمامی خاک باشور کوردستان است. عموم خلقمان بویژه زنان و جوانان باید پیرامون نیروهای گریلا گردهم آیند و آتش مقاومت را شعله‌ور کنند."

قندیل زاپ در پایان گفتگو می‌افزاید:"اینجا هفتانین است. همه دشمنان ملت کورد باید خوب بدانند که گریلاهای جنبش آزادیخواهی کوردستان هیچگاه در هفتانین شکست نخواهند خورد. زیرا ملت کورد و نیروهای گریلا محکوم به پیروزی هستند."