ی.ب.ش/ی.ژ.ش: در حملات هواپیماهای ارتش ترک سه مبارزمان زخمی شدند

فرماندهی کل ی.ب.ش/ی.ژ.ش در مورد حملات هواپیماهای جنگنده ارتش ترک به منطقه خانه سور شنگال بیانیه‌ای منتشر کرد و از زخمی شدن سه مبارز خود خبر داد.

فرماندهی یگانهای مقاومت شنگال و یگانهای زنان شنگال (ی.ب.ش/ی.ژ.ش) در رابطه با حملات هوایی ارتش اشغالگر ترک به شنگال بیانیه‌ای منتشر کرد. فرماندهی می‌گوید که حمله با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است.

در بیانیه آمده است:"ساعت ١٣:١٠ روز ۴ نوامبر/ ١٣ ابانماه هواپیماهای تجسسی بدون سرنشین دولت ترک یکی از نقاطی را که پیشتر مبارزانمان مورد استفاده قرار داده‌ بودند هدف حمله قرار دادند و در این حمله سه مبارز زخمی شدند.

همه می‌دانند که این اولین حمله رژیم فاشیست و جانی ترکیه به خلقمان نیست. دولت ترک امروز نه تنها به نیروهای ما بلکه به تمام خلق ایزدی و تمامی خاک عراق حمله کرده است. خلقمان دهها نسل‌کشی را از سر گذراند و تسلیم نشد. در آخرین مورد هدف حمله داعش قرار گرفته و قتل‌عام گردید. کودک، زن، جوان و مادران این خلق مقاومت کردند و خانه و سرزمین خود را ترک نکردند. اما هر زمان که خلقمان به آزادی دست یافته هدف حملات دولت ترک قرار گرفته است.

این حمله دولت ترک تداوم قتل‌عام‌های و حملات داعش به خلق ایزدیمان است، با این حملات به داعش نیرو می‌دهندو این حمله در واقع همچون انتقامگیری قتل ابوبکر البغدادی است.

دولت ترک امروزه سیاست اشغالگری را در خاورمیانه به اجرا گذاشته است. به ویژه سرزمین‌های ایزدیها و خلق کورد را هدف حمله قرار داده است.

تکرار می‌داریم که دولت ترک هیچگاه نخواهد توانست اراده خلقمان و نیرویمان را درهم شکند. ما به عنوان نیروهای دفاعی شنگال ی.ب.ش/ی.ژ.ش خلقمان را از هر حمله‌ای مصون خواهیم داشت و هر هزینه‌ای را به جان می‌خریم.

برای مبارزانمان که در این حمله زخمی شده‌اند شفای عاجل مسالت می‌کنیم."