یک اشغالگر در هفتانین توسط نیروهای ه.پ.گ به هلاکت رسید

تک‌تیراندازان گریلا در هفتانین در عملیاتی یک ارتشی ترکیه را در عملیاتی از پای درآوردند

مرکز مطبوعات و رسانه نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

"نیروهای ما در چارچوب کارزار جنگ هفتانین ساعت ١۶:٣٠ روز ١٢ سپتامبر در منطقه بکتوریا عملیاتی را علیه اشغالگران انجام دادند. در این عملیات یک اشغالگر مستقر در تپه شهید سیپان از سوی تک‌تیراندازان ما کشته شد.

ساعت ١٢:٣٠ روز ٩ سپتامبر ارتش اشغالگر ترک با هواپیماهای جنگنده و هلی‌کوپترهای تهاجمی به منطقه اسماعیل آغا در دامنه کوهستان سمبول جولمرگ حمله‌ کرد. سپس با هلی‌کوپترهای سیکورسکی اقدام به پیاده نمودن نظامیان خود کرده و تحرکاتی اشغالگرانه را آغاز کرد. در جریان تحرکات اشغالگرانه دشمن میان نیروهای ما و اشغالگران درگیری سنگینی روی داد. ارتش غاصب ترکیه در این درگیری متحمل تلفات سنگینی شده و با هلی‌کوپترهای کبرا اقدام به حملات راکتی کورکورانه نمود. رفقایمان چکدار، دلوان، روناهی و درسیم در جریان جنگ با دشمن ضربات مهلکی را بر اشغالگران وارد کردند و به شهادت رسیدند. جزئیات شناسنامه‌های رفقا در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر خواهد شد.

بمباران مناطق حفاظتی مدیا

حملات هوایی و بمباران مناطق حفاظتی مدیا از سوی ارتش اشغالگر ترک ادامه دارد؛

از ساعت ٢٣:٣٠ تا ١ صبح‌گاه روزهای ١٢ و ١٣ سپتامبر اطراف روستای پراخ در عرصه هفتانین توسط هواپیماهای جنگنده ارتش متجاوز ترکیه بمباران گردید.

١٠ سپتامبر ساعت ٩ منطقه تروانش در متینا، ١٢ سپتامبر از ساعت ١٠ تا ١۴ منطقه مروانوس در عرصه آواشین توسط توپخانه‌های ارتش اشغالگر ترک هدف حمله قرار گرفت.

این حملات در هر دو منطقه به آتش‌سوزی گسترده در مراتع و جنگل‌ها انجامید و حریق مذکور همچنان ادامه دارد."