تکمیلی | یک درجه‌دار  و ١١ ارتشی ترک کشته شدند

در عملیات نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در مناطق چارچلا، چلی و بستا علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه یک سروان و ١١ ارتشی کشته شدند. یک خودرو زرهی و یک سنگر نیز منهدم گردیدند.

در عملیات نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در مناطق چارچلا، چلی و بستا علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترکیه یک سروان و ١١ ارتشی کشته شدند. یک خودرو زرهی و یک سنگر نیز منهدم گردیدند.

در اطلاعیه آمده است:

"ساعت ٨:۴٠ روز ١٨ ژوئیه نیروهایمان در منطقه زاگرس علیه یک دستگاه خودرو زرهی ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه چارچلا واقع در شمذینان استان جولمرگ عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این حمله خودرو مذکور منهدم شد، ٧ نظامی دشمن از جمله یک سروان ارتش و یک کنتراگریلا کشته شدند، یک ارتش دیگر زخمی گردید. نیروهای اشغالگر پس از این عملیات تحرکات گسترده‌ای را در منطقه آغاز کردند و سپس اجساد کشته و زخمی‌هایشان را از محل درگیری خارج کردند.

ساعت ١٧:٣٠ روز ١٩ ژوئیه نیروهای ما علیه ارتش اشغالگر ترک در تپه شهید رِبر واقع در بخش چلی استان جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات ضربات مهلکی بر مواضع و استحکامات دشمن وارد شد. یکی از سنگرهای دشمن منهدم شد، ٢ ارتشی کشته شدند و دو ارتشی دیگر زخمی گردیدند.

نیروهایمان ساعت ١٧:۴٠ روز ١٩ ژوئیه در چارچوب کارزار انتقامای شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر علیه نظامیان رژیم اشغالگر ترک مستقر در منطقه ایشدنک واقع در عرصه شهریبان منطقه بستای استان شرنخ عملیات سوءقصد را ترتیب دادند. در این عملیات دو اشغالگر کشته شدند. این عملیات در حمایت از کارزار انقلابی جنگ هفتانین به انجام رسید.

حملات هوایی ارتش ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک حمله به مناطق حفاظتی مدیا را ادامه دادند. جزئیات این حملات به شرح زیر است:

ساعت ٢٢:۵٠ روز ١٨ ژوئیه هواپیماهای جنگنده اطراف روستای گری در منطقه گاره را بمباران کردند.

ساعت ٠٠:١۵ نیمه شب ١٩ ژوئیه منطقه مروانس در آواشین و ساعت ١:٣٠ همان شب منطقه کونشکا در زاپ را بمباران کردند.

ساعت ٠٠:٣٠ نیمه شب ٢٠ ژوئیه منطقه دره باسیا در آواشین و ساعت ١٨ همان روز منطقه کوروژارو در زاپ را بمباران کردند."