یک پیشمرگه در بمباران ارتش اشغالگر ترکیه به شهادت رسید

در شهرک آکری از توابع دهوک به دلیل حمله‌ی هوایی دولت تبهکار ترکیه یک پیشمرگه شهید و یک پیشمرگه‌ی دیگر مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری روژنیوز، شب گذشته یک بار دیگر جنگنده‌های دولت ترکیه هم‌وطنان در بهدینان را هدف قرار دادند و به همین دلیل یک تن شهید و یک تن دیگر مجروح شد.

به گزارش منابع محلی، در بمباران شب گذشته یک پیشمرگه با هویت «سعید حبیب سرانی» اهل روستای دودی از توابع دینارته‌ی آکری شهید شد و همچنین یک تن دیگر نیز به شدت مجروح شد که گفته میشود وی نیز پیشمرگه می‌باشد.

هم‌وطنان منطقه تا صبح امروز ساعت ۴ به دنبال پیکرها می‌گشتند که در نهایت پیکر پیشمرگه‌ی شهید و هچنین پیشمرگه‌ی مجروح پیدا شد و پیکر شهید امروز به خاک سپرده می‌شود.

این در حالیست که ۱۱ شهروند به دلیل بمبارانهای دولت ترکیه مفقود شده‌اند، شب گذشته ۹ تن از آنها که خود را در غاری پنهان کرده بودند، پیدا شدند و یک تن دیگر هم پیشمرگه‌ی شهید و دیگری نیز به شدت مجروح می‌باشد.

لازم به ذکر است این اولین باری نیست که دولت ترکیه شهروندان باشور کوردستان را قتل‌عام، شهید و مجروح می‌کند، بلکه در گذشته نیز صدها شهروند دیگر باشور کوردستان شهید و یا مجروح شده‌اند اما حکومت دست نشانده اقلیم و در رأس آن حزب دمکرات کوردستان عراق علاوه بر اینکه نسبت به کشتار شهروندان از سوی ترکیه اعتراضی نکرده است بلکه سعی در لاپوشانی قتلعام کوردها از سوی اشغالگران دارد.