بیلان نهمین روز مقاومت شرف علیه ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک آمار مقاومت نیروهای خویش را طی ۲۴ ساعته گذشته با افکار عمومی در میان گذاشت.

    نیروهای سوریه دمکراتیک آمار تلفات رژیم اشغالگر ترکیه در حمله اشغالگرانه شبانهروز گذشته به شمال و شرق سوریه را منتشر کرد.

    در این عملیات ۵۰ نفر از نظامیان ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش هلاک شده و همچنین دو تانک و  یک خودرو زرهی نفربر منهدم شده‌اند.

    نیروهای سوریه دمکراتیک در اطلاعیه‌ای دستاوردهای عملیاتی خود طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

شرح اطلاعیه:

   "ارتش اشغالگر ترک و مزدورانش با حملات زمینی و پشتیبانی نیروی هواییش به شکلی وحشیانه مناطق شمال و شرق سوریه را مورد حمله و بمباران قرار می‌دهند.

    با بهره‌گیری از اسلحه‌های سنگین از قبیل تانک و زرهپوش سعی در نفوذ و پیشروی در تمام جبهه‌ها دارند اما با مقاومت سرسختانه‌ی نیروهایمان روبرو گشته‌اند.

دیرک:

    ارتش غاصب ترک روستاهای (کانی، نعیمی ،قسر دیب) و تمام روستاههای مرزی را مورد حمله مداوم قرار داده و به میزان فراوانی به اموال و خانه‌های مردم خسارت وارد کرده است.

عامودا:

    از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه به طور مداوم روستای خانیکا را توپ باران می‌کند که موجب شهادت یک غیرنظامی و زخمی شدن دو شهروند دیگر شد. نیروهایمان پاسخ کوبنده‌ای به اشغالگران دادند.

سریکانی:

    اشغالگران همزمان با تداوم حملات هوایی و همچنین پشتیبانی پهپادهای بدون سرنشین از روز چهارشنبه تا زمان تنظیم این اطلاعیه در تلاش برای نفوذ به داخل شهر هستند. حملات اشغالگران با ضربات مرگبار مبارزانمان مواجه شد و متجاوزان تاکنون ناکام مانده‌اند. حملات توپخانه‌ای و زمینی اشغالگران همچنان ادامه دارد و بیمارستان این شهر را که تنها مرکز درمانی سریکانی هدف قرار داده‌اند.

    در جبهه‌ای که به روستای عالیه ختم می‌شود با وجود توپباران مداوم نیروهایمان مانع از پیشروی تبهکاران ترکیه شده‌اند و طی این درگیریها ۵ تبهکار رژیم ترکیه کشته شدند.

عین عیسی:

    ارتش ترکیه و تروریستهای وابسته‌اش سعی در نزدیک شدن به روستای جلبیه داشته‌اند که با پاسخ کوبنده و به موقع نیروهایمان مواجه شدند و خسارات زیادی به آنها وارد کردند. در این حمله دو تانک و سه نفربر زرهی منهدم شده و در درگیری جبهه ابوسر هم ۳۰ تبهکار رژیم اشغالگر ترکیه کشته شدند.

    همزمان نیروهایمان در عملیاتی ویژه در روستاهای کندال و یارقوی ضربه‌ی سختی به دشمن وارد نموده و چندین اشغالگر را کشته و دو خودرو زرهی ارتش ترک را منهدم کردند.

گریسپی:

    در جبهه‌ای که به روستای سوسک و خرابه فارس منتهی می‌شود نیروهایمان توانستند ضربه‌ی سختی به دشمن وارد کنند و طی این عملیات یک خودرو زرهی و دو خودرو دوشکاسوار اشغالگران منهدم شد. در این حمله ۱۰ تروریست کشته و تعدادی دیگر از تبهکاران رژیم ترکیه زخمی شدند.

    در بزرگ راه بین المللی M4 دو غیرنظامی توسط ارتش اشغالگر ترک مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

کوبانی:

    منطقه مرزی شهر کوبانی همچنان مورد حمله و توپباران دشمن قرار می‌گیرد و در جبهه منتهی به روستای زورآوا نیروهایمان پاسخی درخور به دشمن داده و یک قرارگاه نظامی را مورد هدف قرار دادند و دو نظامی ترکیه را کشتند.

    مقاومت نیروهایمان در نهمین روز ادامه دارد. طی ٢۴ ساعت گذشته ۵٠ اشغالگر کشته و پنج تبهکار زخمی شدند. دو تانک اشغالگران، یک خودرو زرهی، یک خودرو دوشکاسوار و یک نفربر در مجموع ٧ خودرو متعلق به اشغالگران منهدم شدند.

    ٢٠ مبارز ما با مقاومتی قهرمانانه به شهادت رسیدند و ۴٨ مبارز هم مجروح شده‌اند."