عملیات گریلایی در سالروز ١۵ آگوست؛ ١٠ سرباز ترکیه از پای درآمدند

مرکز خبررسانی ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای گفت، گریلاهای کردستان ٣۵مین سالروز کارزار ١۵ آگوست را با سلسله عملیات‌های نظامی علیه دشمن گرامی داشتند. در این حملات ٩ سرباز و یک جاسوس کشته شدند

   در اطلاعیه‌ی مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان آمده است:

   "١۵ آگوست/٢۴ مرداد نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا با انجام سلسله حملاتی علیه ارتش تُرک ٣۵مین سالروز عید رستاخیز ١۵ آگوست را گرامی داشتند.

چهار سنگر منهدم گردیدند، ٧ سرباز کشته شدند
   ساعت ۴:۵٠ نیروهای ما سربازان دشمن را در تپه شهید آفات منطقه گَوَر استان جولمرگ هدف حمله قرار دادند. در این حمله که با تاکتیک شبیخون صورت گرفت نیروهای ما وارد مواضع دشمن شده و چهار سنگر را منهدم کردند. جسد ٧ سرباز کشته شده را مشاهده کرده‌اند. همزمان نیروهای ما در جبهه‌های دیگر به دشمن حمله نمودند. در پی حمله حوالی شب هلی‌کوپترهای ارتش ترک بر فراز تپه‌های ساته و‌ شهید آفات به پرواز درآمده‌اند. نیروهای ما به هلی‌کوپترها شلیک کرده‌اند و آنان را وادار به ترک منطقه نمودند.

دو سرباز در چله کشته شدند
   ساعت ٨:٣٠ روز ١۵ آگوست خودرو زرهی ارتش اشغالگر ترک در جاده نزدیکی پایگاه دلیجان منطقه چله حومه جولمرگ با تلە انفجاری نیروهای ما روبرو شد. خودرو حین برخورد با مین به تمامی منهدم شد و دو سرباز سرنشین خودرو کشته و سه سرباز دیگر زخمی شدند. ارتش ترک اجساد کشته و زخمی‌ها را با خودروهای زرهی از منطقه بیرون کشید.

   ساعت ٩:٣٠ تا ١٩:۴٥ نیروهای ما علیه سربازان دشمن در تپه کوردیه واقع در جولمرگ دو بار به حمله سوءقصد دست زدند. مواضع و سنگرهای دشمن هدف قرار گرفت ولی تعداد کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست.

حمله به جاسوس‌ها در آمد
   ساعت ١٣:٣٠ روز ٢٣ ژوئیه خودرو متعلق به عناصر استخباراتی در منطقه شهیدلک از توابع مرکز آمد هدف حمله نیروهای ما قرار گرفت. خودرو مذکور از فاصله نزدیک هدف حمله‌ای شدید قرار گرفته و یک جاسوس کشته و سه جاسوس دیگر زخمی شدند. یگانی که این حمله را به انجام رسانده بود در سلامتی کامل به محل انجام وظایف انقلابی خویش بازگشته است.

حملات هوایی
   بمباران مناطق حفاظتی مدیا از سوی جنگنده‌های ارتش غاصب ترک ادامه دارند. در این چهارچوب؛

   از ساعت ١۶ تا ٢٣:٣٠ روز ١٠ آگوست هواپیماهای جنگنده منطقه میروکی، از ساعت ١١ روز ١١ آگوست منطقه شهید کندال در عرصه هفتانین، از ساعت ١١ روز ١۴ آگوست منطقه شکفتا بریندارا در عرصه زاپ  و ساعت ١١:٣٠ همین روز منطقه بیریکیم در خاکورک را بمباران کردند.

   همچنین ساعت ١٧:٣٠ روز ١۵ آگوست یکبار دیگر منطقه شکفتا بریندارا را بمباران کردند.

   در بمباران روز ١۴ آگوست منطقه شکفتا برینداران یک رفیق به شهادت رسیده است. در حملات هوایی دیگر هیچگونه زیانی به نیروهای ما وارد نشده است. مشخصات رفیق جانباخته در اطلاعیه جداگانه منتشر می‌گردد."