‌«وحشی‌گری شکست خواهند خورد، سوسیالیسم پیروز خواهد شد‌»

فرماندهی آکادمی حسین دمیرجی اوغلو MLKP بیانیه‌ای در ارتباط با اول ماه می منتشر کرد و اعلام کرد که نظام جهانی سرمایه‌داری به کارگران و زحمتکشان چیزی جز خون و اشک، ظلم، فشار و خشونت نداده است.

بیانیه MLKP به مناسبت ۱ می

فرماندهی آکادمی حسین دمیرجی اوغلو حزب مارکسیست لنینیست کمونیست ‌(MLKP‌) به مناسبت اول ماه می روز جهانی کارگر و زحمتکشان بیانیه‌ای منتشر کرد.
در این بیانیه اعلام شده است که رژیم فاشیست آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ متعهد به سیاست‌های خصومت با زنان، ظلم، ستم، ریختن اشک و خون است و این ملموس‌ترین نمود فروپاشی نظام سرمایه‌داری است و بیان شده: «نظام جهانی سرمایه‌داری که سعی دارد خود را مقدس نشان دهد، جز ریختن خون و اشک، جز ظلم، ستم، گرسنگی، فقر و فشار چیزی به کارگران، زنان و خلق‌ها نداده است.»
در این بیانیه بار دیگر خاطر نشان شده است که بار دیگر آشکار شد نظام فاشیستی، مردسالار، سرمایه‌داری و سرکوبگر کاری جز فاجعه، ویرانی و وحشی‌گری نمی‌تواند انجام دهد و آمده است: «تاریخ بار دیگر بشریت را فرامی‌خواند تا خود را به استفاده از ایدئولوژی مارکسیسم-لنینیسم آراسته کنید. بیایید زیر پرچم سرخ سوسیالیسم برای جهانی مدافع آزادی جنسیتی، بدون محدودیت، بدون طبقه و بدون تبعیض مبارزه کنید. امروز روز پاسخگویی به این فراخوان است. رژیم فاشیست آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ، الیگارشی سرمایه ترکیه، که می‌کوشد خود را با سیاست‌های سرکوب، ظلم و خصومت علیه زنان حفظ کند، ملموس‌ترین مورد از فروپاشی سرمایه‌داری است. عمر دولت بورژوازی فاشیست و پر از ستم ترکیه به سر آمده است.
خلق کوردستان و ترکیه، کارگران، زحمتکشان، زنان و جوانان باید در اول می به پا خیزند. سیستم ظالمانه و سرکوبگر فاشیسم آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ باید شکست بخورد. اول مه باید روزی باشد که خیابان‌ها و میادین با قدرت طبقه کارگر، خشم فقرا و با روحیه مقاومت ۸ مارس و نوروز، پر شود.»