مردم کانتون فرات در مقابل حملات دولت ترکیه به میدان آمدند: ما پیروز خواهیم شد

مردم کانتون فرات در مقابل حمله اشغالگرانه دولت ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا به میدان آمدند و اعلام کردند که در کنار گریلاها هستند و پیروز خواهند شد.

تظاهرات نسبت به اشغالگری ترکیه

راهپیمایی در کوبانی علیه حمله اشغالگرانە ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا برگزار شد. ساکنان کوبانی با خبرگزاری فرات (ANF) در این رابطه صحبت کردند و به عملیات اشغالگرانه دولت ترکیه واکنش نشان دادند.

 دلخواز نجیب رئیس مشترک حمل و نقل کانتون فرات با بیان اینکه اردوغان بار دیگر برای اجرای نقشه‌های کثیف خود وارد شهرهای عراق می‌شود، گفت: «دولت ترکیه با تکیه بر خیانت حمله می‌کند، اردوغان نیز برای طرح‌های جدید در عراق است. مهم نیست که چه روی می‌دهد، ما هرگز گریلاهای خود را تنها نخواهیم گذاشت، ما با قدرت خود نقشه‌های اشغالگرانه را شکست خواهیم داد و پیروزی را تضمین خواهیم کرد. همانطور که خلق ما در وان در انتخابات پیروز شد، ما هم قطعاً فاشیسم را شکست خواهیم داد.»

ما پیروزی را تضمین خواهیم کرد

نجمه کنجو، عضو شورای خانواده شهدا نیز صحبت کرد و گفت: «حتی اگر یکی از ما باقی بماند، در کنار گریلاهایمان خواهیم بود. ما قطعا با اراده خود فاشیسم را شکست خواهیم داد. ما همیشه در میدان خواهیم بود، همانطور که گریلاهای ما برای آزادی مقاومت می‌کنند، ما به عنوان مردم کانتون فرات همیشه در میدان خواهیم بود و برای حمایت از گریلاهای خود مبارزه خواهیم کرد. ما با فرزندان و خانه و مال و قدرت خود خیانت و اشغالگری را شکست خواهیم داد. ما به عنوان مادران شهدا به مقاومت گریلا از کوبانی تا کوه‌های آزاد درود می‌فرستیم، گریلاها فرزندان این مردم هستند و ما مردم پشت سر آنها خواهیم بود. ما خلق کورد در جهان با پیروزی شناخته شده‌ایم».

ما به قدرت گریلاها اعتقاد داریم

یکی دیگر از اهالی با نام ندیم احمد با بیان اینکه دولت‌های بین‌المللی می‌خواهند گریلاهای آزادی را بوسیله دولت ترکیه نابود کنند، اما آنها از گریلاهای خود صیانت خواهند کرد، گفت: «گریلاها فرزندان ما هستند، ما همیشه در کنار فرزندان خود خواهیم بود. گریلاهای ما حقوق خود را می‌خواهند و ما به قدرت آنها باور داریم.»