حمله اشغالگرانه به متینا: ارتش ترکیه بدون وقفه در حال بمباران منطقه است

ارتش اشغالگر ترک در متینا حمله‌ای‌ اشغالگرانه را آغاز کرده است. ارتش ترکیه به طور مداوم منطقه را با بالگرد، جنگنده، توپ و راکت بمباران می‌کند. ه‌پ‌گ اعلام کرد که دولت ترکیه می‌خواهد حملات اشغالگرانه را گسترش دهد.

بیانیه ه‌پ‌گ

بیانیه مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی ه‌پ‌گ به شرح زیر است:

«ارتش اشغالگر ترکیه در شبانگاه ۱۶ آوریل به مناطق روستاهای آسه، یکماله، خرابه، خانکه و شلازه در منطقه متینا حمله اشغالگرانه را آغاز کرد. ارتش اشغالگر ترکیه در این مناطق به تاکتیک متفاوتی دست زده است. آنها قدم به قدم جلو می‌روند و می‌خواهند اشغالگری خود را گسترش دهند.

بر همین اساس، در شب‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آوریل با بالگردهای تهاجمی و هواپیماهای جنگی مناطق مقاومتی تپه اورته و تپه چارچَل را بمباران کردند. حمله اشغالگران از شب ۱۹ آوریل به منطقه شلازه به سمت منطقه درگَل در حال گسترش است و همچنان ادامه دارد. در شرایط کنونی مناطق تپه حکاری، تپه چارچَل، تپه شهید چَکدار، تپه شهید پلنگ، تپه اورته، آسه، یَکماله، خرابه، شلازه، خانکه و درگَل هدف اشغالگری هستند. عملیات اشغالگرانه در این مناطق ادامه دارد. در عین حال این مناطق از هوا توسط بالگردها و هواپیماهای جنگی و از زمین توسط توپخانه و راکت بمباران می‌شوند. به محض کسب اطلاعات دقیق، بلافاصله در اختیار خلق و افکار عمومی قرار خواهد گرفت.»