عملیات سابوتاژ در پارکینگی در کوجااَلی: ۱۷ خودرو در آتش سوختند

مبارزان زولکوف گَزَن جنبش انقلابی متحد خلق‌ها (ه‌ب‌د‌ه) گزارش داد که آنها یک عملیات سابوتاژ را علیه پارکینگی متعلق به وزارت دادگستری در منطقه کارتپه کوجااَلی انجام دادند.

عملیات‌های ه‌ب‌د‌ه

مبارزان زولکوف گَزَن ه‌ب‌د‌ه در بیانیه‌ای کتبی گفت: «در تاریخ ۵ می، حوالی ساعت ۰۱:۰۰ شب، ما به عنوان مبارزان زولکوف گَزَن، عملیاتی سابوتاژی را در پارکینگی واقع در مسیر بزرگراه ۱۰۰- D در منطقه کارتپه/کوجااَلی که خودروهای متعلق به وزارت دادگستری در آنجا بودند انجام دادیم. در این عملیات حدود ۱۷ دستگاه خودرو در اثربه آتش کشیده شدن منهدم و ده‌ها دستگاه خسارت دیدند.»

در این بیانیه آمده است: «اخیراً مردم انقلابی میهن‌دوست ما با افزایش عملیات سیاسی در کلان‌شهرها و کوردستان به اسارت درآمده‌اند. شما کسی را پیدا نمی‌کنید که در برابر این دستگیری‌های خودسرانه زانو بزند یا عقب‌نشینی کند. هیچ یک از حملات شما نمی‌تواند شکاف‌هایی را که ما در دیوارهای فاشیسم گشودیم، ببندد. این عملیات در پاسخ به حملات فاشیست‌های ارتش اشغالگر ترکیه علیه گریلاهای آزادی‌خواه ما در کوه‌های کوردستان و علیه پلیس ترکیه که به شهروندان، سیاستمداران و نهادهای ما حمله می‌کنند انجام شد.»